تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
در شانزدهمین جشنواره عملکرد روابط عمومی‌های استان اصفهان صورت گرفت.

تقدیر استاندار اصفهان از اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه/ تندیس رتبه برتر جشنواره به فولاد مبارکه رسید

در شانزدهمین جشنواره عملکرد روابط عمومی‌های استان اصفهان که با حضور استاندار اصفهان برگزار شد از اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه تقدیر به عمل آمد و تندیس رتبه برتر این جشنواره به روابط عمومی این شرکت رسید.
روابط عمومی فولاد مبارکه
رویداد۲۴   عباس رضایی بعدازظهر روز یکشنبه در شانزدهمین جشنواره فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان اظهار کرد: هنوز کرونا تمام نشده است و تا پایان راه مسیر نامعلوم است و جایگاه روابط عمومی‌ها در تبیین مسائلی نظیر کرونا مهم است.

وی افزود: افرادی که در حوزه روابط عمومی سازمان‌ها به فعالیت مشغول هستند باید جایگاه خود را بشناسند و اخبار سازمان خود را به طور دقیق اطلاع رسانی کنند.

استاندار اصفهان اعتمادسازی را بخش مهمی از فعالیت روابط عمومی‌ها دانست و توضیح داد: روابط عمومی‌ها با شفاف سازی و صداقت در اطلاع رسانی می‌توانند در جلب اعتماد جامعه موثر باشند. همچنین به امیدآفرینی در جامعه که یکی از وظایف فعالان حوزه روابط عمومی بپردازند؛ چراکه متاسفانه نیمه خالی لیوان بیشتر در جامعه بازتاب داده می‌شود.

رضایی افزود: فقر اطلاع رسانی یکی از چالش‌های موجود در روابط عمومی هاست؛ به عنوان مثال نرخ بیکاری در شرایط کرونا از ۱۴ به ۹.۷ درصد رسیده است، اما متاسفانه این اخبار به خوبی به جامعه مخابره نمی‌شود.

استاندار اصفهان بر جایگاه ویژه فضای مجازی تاکید کرد و بر اهمیت سواد رسانه‌ای صحه گذاشت و افزود: فضای مجازی می‌تواند به فرصتی برای انعکاس اخبار دقیق تبدیل شود و امید را به جامعه تزریق کند. همچنین فضای مجازی این قابلیت را دارد که نشاط آفرینی را که در اثر کرونا و تحریم کمرنگ شده است در جامعه پررنگ کند و به دور از حاشیه سازی، همدلی را درمیان مردم تقویت کند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه صداقت سرلوحه روابط عمومی سازمان‌ها قرار بگیرد، گفت: باید انصاف در امور هر سازمان در اولویت قرار بگیرد و روابط عمومی‌ها باید در قبال مردم خود را مسئول بدانند تا بتوانیم به دور از حواشی و با همدلی و همزبانی مسائل استان را حل کنیم.

وی در ادامه به اهمیت روابط عمومی در انتخابات تاکید کرد و گفت: نباید در جنگ اقتصادی و کرونا بر روی ناکامی‌ها تاکید کنیم، بلکه نیاز است تا با انتقاد‌های سازنده به سمت روشنگری حرکت کرد. این را هم فراموش نکنیم که روابط عمومی‌ها با ارتباطات رسانه‌ای خود نقش مهمی در تشویق و انتخاب فرد اصلح و افزایش مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد دارند و نباید از این وظیفه خود غافل شوند.

پس از صحبت‌های استاندار در پایان این نشست از روابط عمومی شرکت‌ها و سازمان‌های برتر تقدیر به عمل آمد و تندیس رتبه برتر جشنواره توسط استاندار اصفهان به روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اهدا شد.

متن نوشته شده بر روی تندیس و لوح افتخار شرکت فولاد مبارکه در شانزدهمین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های استان اصفهان که به امضای استاندار اصفهان رسیده است عبارت است از:

«هزاره سوم را دنیای ارتباطات نامگذاری کرده اند. دنیایی که در آن کارگزاران روابط عمومی می‌توانند با رویکرد ارتباطات راهبردی، نقش آفرینان توسعه سازمان‌ها باشند و با تلاش حرفه‌ای و علمی، سرمایه‌های اجتماعی را حفظ کرده و گسترش دهند.
 روابط عمومی فولاد مبارکه

نظر به اینکه بر اساس ارزیابی و رای هیئت داوران شانزدهمین جشنواره روابط عمومی سال ۱۴۰۰ آثار ارائه شده در زمینه برنامه ریزی و ارزیابی اثربخشی/روابط عمومی دیجیتال/ارتباطات رسانه ای/محتواسازی/رویدادپردازی/مسئولیت‌های اجتماعی/حائز رتبه برتر گردیده، تندیس و لوح افتخار جشنواره تقدیم می‌شود. امید است با اتکال به پروردگار مهربان، در راه خدمت به مردم و کشور عزیزمان ایران بیش از پیش موفق و سربلند باشید.»

دکتر عباس رضایی/ استاندار اصفهان
نظرات شما
پیشخوان