تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
معاون بهره برداری شرکت فولادمبارکه:

اطلاع رسانی دستاورد‌های عظیم فولاد مبارکه به بهترین نحو به همت روابط عمومی

معاون بهره برداری شرکت فولادمبارکه: روابط عمومی حوزه تاثیرگذاری روی ذی نفعان داخلی و خارجی است و با امیدآفرینی برای تک تک پرسنل می‌توانیم روبه جلو حرکت کنیم. زیرا هر اندازه موفقیت‌ها بیشتر شود، انگیزه و اشتیاق نیز برای موفقیت‌های بیشتر در بین کارکنان افزایش پیدا می‌کند و میتوان این اشتیاق را بالاتر برد تا شعار سال ۱۴۰۰ را بهتر از سال قبل تحقق ببخشیم.

اطلاع رسانی دستاورد‌های عظیم فولاد مبارکه به بهترین نحو به همت روابط عمومی

رویداد۲۴ به گزارش ایراسین، صبح امروز جلسه هم‌اندیشی و تقدیر از مدیران گروه روابط عمومی فولاد مبارکه به مناسبت گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات با شعار «روابط عمومی، پشتیبانی و تولید» با حضور دکتر صالحی نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از معاونین شرکت فولاد مبارکه اعم از معاون بهره‌برداری، معاون اجرای پروژه‌های توسعه فولاد مبارکه در شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

عباس اکبری محمدی معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه در این نشست صمیمی ضمن تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات و خوش آمدگویی به نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیرو شعاری که برای سال ۹۹ در نظر گرفته شده بود، همکاران ما در فولادمبارکه از ابتدای سال برنامه ریزی منسجمی انجام دادند و خوشبختانه توانستند به بهترین نحو خواسته مقام معظم رهبری را تحقق بخشند.

با بیان این مطلب در ادامه افزود: سال گذشته با تولید نزدیک به ۱۰ میلیون تن فولاد در گروه فولاد مبارکه، توانستیم بیش از ۷۰۰هزارتن نسبت به سال ۹۸ افزایش تولید داشته باشیم که خود معادل یک پلنت فولادی است. در واقع با همت و تلاش و استفاده بیشتر از ظرفیت‌های موجود این اتفاق افتاد و در سال ۹۹ توانستیم در تولید همه گروه فولادمبارکه به موفقیت برسیم.

وی ادامه داد: این دستاورد عظیم در اواخر سال گذشته و ابتدای سال ۱۴۰۰ با همت و تلاشی که در مجموعه روابط عمومی فولاد مبارکه داشتند، به بهترین نحو نمایان شد؛ در واقع این موضوع حاصل دسترنج تمامی کارگرانی است که در این شرکت فعال هستند.

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در شرکت فولاد مبارکه تاکید کرد: روابط عمومی حوزه تاثیرگذار و مهمی روی ذی نفعان داخلی و خارجی است؛ لذا یکی از درخواست‌های ما این است که روی ذی نفعان داخلی تمرکز بیشتری صورت بگیرد تا با امیدآفرینی برای تک تک پرسنل بتوانیم روبه جلو حرکت کنیم. زیرا هر اندازه موفقیت‌ها بیشتر شود، انگیزه و اشتیاق نیز برای موفقیت‌های بیشتر در بین کارکنان افزایش پیدا می‌کند.

اکبری محمدی افزود: در ۲ ماهه اول امسال نیز نزدیک به یک میلیون و ۴۰۰هزارتن تولید داشتیم؛ یعنی هم اکنون ۸ درصد بیشتر از تولید در مدت مشابه سال قبل که یک شاهکار در تولید بود، دست یافتیم؛ همچنین با امید آفرینی و نقشی که روابط عمومی برای ادامه فعالیت در کارکنان ایجاد می‌کند، میتوان این اشتیاق را بالاتر برد تا شعار سال ۱۴۰۰ را بهتر از سال قبل تحقق ببخشیم.

به گفته وی، برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای فولادمبارکه بر اساس شعار سال بوده و امید است با حمایت‌هایی که از ما می‌شود بتوانیم اهداف خود را محقق کنیم.

اکبری محمدی افزود: اکنون در جنگ اقتصادی هستیم و با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم. همچنین چالش‌های بزرگ و فراوانی در تولید وجود دارد که البته در حال مدیریت و کنترل آن هستیم تا روی تولید اثرگذار نباشد و بتوانیم به اهداف شرکت برسیم.

معاون بهره برداری فولاد مبارکه افزود: یکی از نقش‌های روابط عمومی جلب حمایت برای فائق آمدن بر این چالشهاست، البته تاکنون نقش امید آفرینی را داشته و امیدواریم بتواند روی جلب حمایت بیشتر فعالیت کند تا چالش‌های پیش روی خود را آسانتر پشت سر گذاشته و آن را مدیریت کنیم.

وی افزود: اواخر قرن ۲۰، پیش بینی می‌شد که قرن ۲۱، قرن ارتباطات و کامپیوتر است، اکنون نیز عصر ارتباطات و تکنولوژی اطلاعات است، یعنی تکنولوژی به کمک ما آمده، اما ارتباطات علیرغم اینکه تکنولوژی بسرعت در حال تغییر است در جایگاه خود باقی مانده است. در واقع نقشی که ارتباطات در جلب حمایت و امیدآفرینی داشته، می‌تواند به رفع مشکلات و ایجاد اشتیاق از مردم و سهامداران تا مسئولان کمک کند.

اکبری محمدی ادامه داد: ما در این مدت به سمت ثبات رفته ایم و امید است با کمک مجموعه روابط عمومی فولادمبارکه تولید بیشتر و بهتری داشته و دستاورد‌هایی که در تولید داریم را بهتر به اطلاع عموم رسانده و با امیدآفرینی بیشتر نسبت به سال قبل، بتوانیم روی چالش‌های پیش رو تمرکز کرده و آن‌ها را رفع کنیم.

به گفته وی، روابط عمومی مسئولیت بزرگی در قبال همه کارکنان آن مجموعه دارد؛ درواقع روابط عمومی مسئولیت سنگین هدایت و سیاستگذاری را دارد تا امور بهتر به پیش رود. یکی از نکات مهم برای بخش روابط عمومی این است که در کنار تمامی امکانات، تجربه و.. که وجود دارد توجه به یک اصل مهم یعنی تقواست که نباید از مدارش خارج شود؛ خوشبختانه در روابط عمومی فولادمبارکه این موضوع وجود داشته و همواره بدور از بزرگنمایی واقعیت موجود را اطلاع رسانی کردند و امیدواریم در سال ۱۴۰۰ سال پر از خیر و برکتی برای همه همکاران به ویژه همکاران در گروه فولاد مبارکه باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فولاد مبارکه ، فولاد
نظرات شما
پیشخوان