تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰

خرید آنلاین ادکلن مناسب برای فصل بهار و تابستان!

خرید اینترنتی ادکلن این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا امکان بررسی و مقایسه محصول موردنظر خود را داشته باشید و خرید خود را انجام دهید. در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا نکاتی برای خرید آنلاین ادکلن مناسب برای فصل بهار و تابستان به شما ارائه دهیم.

خرید آنلاین ادکلن مناسب برای فصل بهار و تابستان!

 رویداد۲۴خرید ادکلن و عطر مردانه و زنانه در فصول بهار و تابستان با فصل‌های پاییز و زمستان تفاوت‌هایی به جهت گرمای هوا دارد. معمولاً عطرهای مناسب فصل بهار و تابستان رایحه ملایم و خنکی دارند و عطرهای فصل‌های سرد، رایحه گرم، تلخ و شیرینی به همراه دارند. از این رو انتخاب ادکلن و عطر با رایحه تند، گرم و شیرین در روزهای گرم نمی‌تواند مناسب باشد. خرید اینترنتی ادکلن این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا امکان بررسی و مقایسه محصول موردنظر خود را داشته باشید و خرید خود را انجام دهید. در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا نکاتی برای خرید آنلاین ادکلن مناسب برای فصل بهار و تابستان به شما ارائه دهیم.

نکاتی که هنگام خرید ادکلن مناسب فصل بهار و تابستان باید رعایت کنید!

عطرها بخشی از خاطرات شما هستند و شما با بویی که حس می‌کنید، خاطرات را در ذهن‌ خود زنده می‌کنید. به‌عنوان مثال بوی شکوفه‌های بهاری، خاطرات عید نوروز و دید و بازدیدها را زنده می‌کند، بوی میوه، خنکای نسیم تابستانی را در ذهن تداعی می‌کند و بوی باران خاطرات روزهای خنک بهاری را به یاد می‌آورد. از این رو اگر می‌خواهید یک خاطره خوش از خود باقی بگذارید، در خرید ادکلن باید به نکاتی توجه نمایید.

تفاوت عطر، ادکلن، ادوتویلت و ادوپرفیوم را بدانید!

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که عطر و ادکلن تفاوتی با یکدیگر ندارد و ادوتویلت و ادوپرفیوم را نیز در همان گروه قرار می‌دهند. این افراد تصور می‌کنند که اگر هرکدام قیمت بالاتری داشته باشد، از ماندگاری بیشتری نیز برخوردار است. اما باید توجه کنید که این رایحه‌ها با یکدیگر متفاوت هستند و میزان اسانس و ماندگاری متفاوتی دارند که بهتر است آن‌ها را بشناسید.

  • ادکلن (Eau de cologne): ادکلن بوی ملایم و ماندگاری معمولی به همراه غلظت ۲ تا ۴ درصدی را به همراه دارد.
  • عطر (Perfume): عطر قیمت بالایی نسب به رایحه‌های دیگر دارد، چرا که حاوی غلظت ۲۰ تا ۳۰ درصدی است.
  • ادوپرفیوم (Eau De Perfume): اگرچه ادوپرفیوم قیمت مناسب‌تری نسبت به عطر دارد، اما این به این معنا نیست که ماندگاری خوبی نداشته باشد، چرا که غلظت ۱۵ تا ۲۰ درصدی را شامل می‌شود.
  • ادوتویلت (Eau de Toillet): ادوتویلت با غلظت ۵ تا ۱۵ درصدی، ماندگاری متوسطی میان عطر و ادوپرفیوم دارد.

ویژگی رایحه ادکلن بهاری!

خرید آنلاین ادکلن مناسب برای فصل بهار و تابستان!

فصل بهار و تابستان در ایران، جزء فصل‌ها گرم محسوب می‌شوند؛ از این رو عطر مناسب فصل گرم، رایحه‌ای مخالف آب‌وهوا دارد. در این صورت عطر ملایم و خنک احساس خنکی و خوشایندی را القا می‌کند و بینی کسی را در گرما آزار نمی‌دهد.

یکی از رایحه‌های ادکلن بهاری ، رایحه گل است. این رایحه گل، پرطرفدارترین رایحه در میان رایحه‌های ادکلن‌ها محسوب می‌شود. البته اگر می‌خواهید کمی متفاوت باشید و عطری فانتزی، ملایم و کمی شیرین تهیه کنید، رایحه میوه می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

برخی از ادکلن‌های ملایم و خنک رایحه ترکیبی دارند که عطر و بوی متفاوت و خاصی ایجاد می‌کنند. معمولاً این رایحه‌ها ترکیبی از گل، میوه، سبزیجات و اسانس‌های گوناگون است.  اگر به دنبال خرید ادکلن متفاوتی برای فصل بهار و تابستان هستید، پیشنهاد می‌کنیم عطرهای ترکیبی را انتخاب نمایید.

تفاوت عطر اصل و تقلبی را بشناسید

این روزها بازار خرید و فروش عطر تقلبی یا به‌اصطلاح فیک (Fake) بسیار داغ است و بسیاری از افراد بدون ‌آنکه شناختی از عطر اصل و تقلبی داشته باشند، اقدام به خرید ادکلن می‌کنند که متأسفانه موجب از دست رفتن هزینه خرج شده برای خرید یک ادکلن خوش‌بو می‌شود. درواقع عطرهای تقلبی به‌جای رایحه اصلی، بوی الکل می‌دهند و ماندگاری ندارند.

خرید آنلاین ادکلن را امتحان کنید!

خرید آنلاین ادکلن مناسب برای فصل بهار و تابستان!

معمولاً برای تشخیص عطر اصل از عطر تقلبی باید شناخت کافی از عطرها داشته باشید، اما ساده‌ترین روش برای خرید ادکلن اصل این است که از مراکز خرید آنلاین معتبر خرید ادکلن جدید خود را انجام دهید. هنگام خرید آنلاین ادکلن شما این فرصت را دارید تا به مقایسه برند‌ها و مدل‌های مختلفی بپردازید تا خرید خود را انجام دهید. همچنین استفاده ازنظر کارشناسان و کاربران سایت هنگام خرید اینترنتی کمک می‌کند تا انتخاب صحیحی داشته باشید.

روش‌ دیگر برای تشخیص ادکلن اصل از ادکلن تقلبی، بررسی شیشۀ آن است. شما می‌توانید شیشه اصلی ادکلن موردعلاقه یا موردنظرتان را در سایت‌های معتبر بررسی نمایید و آن را با شیشه ادکلنی که می‌خواهید بخرید، مقایسه نمایید. معمولاً شیشه ادکلن‌های تقلبی کدر است و نوشته‌های رویش به‌راحتی پاک می‌شوند. با این حال بسته‌بندی عطر نیز می‌تواند به شما کمک کند.

اگر به دنبال خرید آنلاین ادکلن اصل هستید، می‌توانید به مرکز خرید آنلاین بانی‌مد مراجعه نمایید و خرید خود را انجام دهید.

برچسب ها: خرید ، عطر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان