تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

مهرعلیزاده قبل از آغاز مناظره: مسئولان نباید نگاه ارباب - رعیتی به مردم داشته باشند

محسن مهرعلیزاده کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: زمانیکه دولت از متخصصان استفاد کند دغدغه‌های مردم شناخته می‌شود، وقتی شفافیت باشد قطعا دغدغه‌های مردم به وضوح و روشنی مشخص خواهد شد.

مهرعلیزاده قبل از آغاز مناظره: مسئولان نباید نگاه ارباب - رعیتی به مردم داشته باشند

رویداد۲۴ محسن مهرعلیزاده سومین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بود که وارد سازمان صداوسیما شد.

او در بدو ورود گفت: دغدغه‌های مردم در صورتی شناخته می‌شوند که دولت و حاکمیت امکاناتی را فراهم کند که صدای مردم بدون هیچگونه سانسور و تغییری به گوش مسئولان برسد. زمانیکه نهاد‌های مدنی و نهاد‌های اجتماعی بتوانند پیام رسان جدی و واقعی مردم باشند دغدغه‌های مردم شناخته می‌شود.

وی گفت: زمانیکه دولت از متخصصان استفاد کند دغدغه‌های مردم شناخته می‌شود، وقتی شفافیت باشد قطعا دغدغه‌های مردم به وضوح و روشنی مشخص خواهد شد.


بیشتر بخوانید: زاکانی: امروز رقابت بین غارت‌زدگان و غارت‌شدگان است +فیلم


مهرعلیزاده تاکید کرد: اگر نگاه مسئولان به مردم ارباب رعیتی و از بالا به پایین نباشد مسئولان بهتر با دغدغه‌های مردم آشنا می‌شوند. اگر سیستم قوه مقننه متشکل از نمایندگان واقعی، متخصص و دلسوز باشد نه اینکه محدود به انتخاب از یک جریان سیاسی باشد دغدغه‌های مردم از تریبون مجلس بیان شده و به گوش مسئولان می‌رسد و تبدیل به قوانین و مقررات می‌شود. امیدوارم با برنامه‌هایی که تدوین کردم بتوانم دغدغه‌های مردم را بازگو کنم و با همفکری برای آینده، کشوری بسازیم که در آینده به حداقل مشکلات برسیم و دغدغه‌های اساسی و خطرآفرین را در جامعه ناشته باشیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان