تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰

شرکت مخابرات رتبه برتر را در پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی» کسب کرد

شرکت مخابرات ایران در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی "در بخش پژوهش و انتشارات " رتبه برتر را کسب کرد.

شرکت مخابرات رتبه برتر را در پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی» کسب کرد

رویداد۲۴ به گزارش اداره کل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران، همزمان با "روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی" در سال ۱۴۰۰، پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی» با موضوع "نسل چهارم روابط‌عمومی، داستان‌سرایی، ابرنیروی روابط‌عمومی" ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ برگزار شد.

بر اسا س این خبر، قدرت داستان‌سرایی در روابط‌عمومی، استراتژی داستان‌سرایی در عصر دیجیتال، داستان‌سرایی بصری در روابط‌عمومی، داستان‌سرایی؛ روند‌های آینده در روابط‌عمومی و نحوه استفاده از داستان‌سرایی به عنوان ابزار روابط‌عمومی از جمله محور‌های این رخداد می‌باشد.

این خبر می‌افزاید، این جشنواره به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه روابط‌عمومی و نهادینه‌کردن ارتقاء و بهبود عملکرد واحد‌های روابط‌عمومی در سطوح مختلف: پژوهش و افکارسنجی، مدیریت و برنامه‌ریزی، ارتباطات درون‌سازمانی، ارتباطات رسانه‌ای، ارتباطات مردمی، ارتباطات دیجیتالی، ارتباطات دیداری/ شنیداری، ارتباطات بصری، انتشارات، تبلیغات، مسئولیت اجتماعی، داستانسرایی، اقدامات کرونایی واقدامات خلاقانه برگزار‌شد.

انتشار ویژه‌نامه با موضوع "داستان‌سرایی"، انتشار و رونمایی چهار کتاب جدید روابط‌عمومی و برنامه جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران از جمله برنامه‌های پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی» بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان