تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰

بررسی تمام ویژگی ها و مزایای برج های موجود در پروژه های چیتگر

شهرک چیتگر یکی از بهترین و زیباترین شهرک های منطقه 22 تهران است که در حال حاضر پروژه های ساختمانی عظیمی در این منطقه در حال ساخت و اجرا می باشد!

رویداد۲۴شهرک چیتگر یکی از بهترین و زیباترین شهرک های منطقه 22 تهران است که در حال حاضر پروژه های ساختمانی عظیمی در این منطقه در حال ساخت و اجرا می باشد! در سوی دیگر نیز می توان شاهد ساختمان ها و پروژه های مجلل دیگری در این منطقه بود. در حالت کلی این شهرک را می توان به 3 دسته تقسیم نمود که به اصطلاح به این بخش ها، پهنه گفته می شود. در ادامه اطلاعات کامل تری در خصوص پهنه و مزایای خرید برج ها در این منطقه را به صورت کامل با هم مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهیم.

آشنایی با پهنه های موجود در منطقه 22 تهران

پهنه A یا بوستان،B یا سروستان و C یا نارنجستان.  پهنه A از قدیمی ترین بخش های این شهرک می باشد و دارای ویژگی های مخصوص به خود از نظر ساخت و ساز است و برج های این قسمت به بزرگراه های همت، کرج، حکیم و بعلت همجواری با پارک جنگلی و باغ ملی گیاه شناسی، دسترسی عالی به غرب و شرق تهران دارد. علاوه بر این تمامی واحدهای شهرک چیتگر دارای سرانه فضای سبز ۴۰ متر مربع به ازای هر واحد مسکونی می‌ باشند.

برج های چیتگر دارای مقاومت بالا و بیشترین استاندارد برج سازی در مقابل زلزله و رعایت بند 19 ساختمان می باشند. تمامی دیوارها کناف نسوز و دارای عایق صدا و حرارت می باشند، همچنین پنجره ها دوجداره و نما نوعی سرامیک عایق می باشد. همچنین اگر قصد دارید اطلاعات کامل تری در خصوص برج های این منطقه به دست آورید می توانید به بخش "مشاهده عکس ها و جزئیات ساخت و سازهای تهران در یکی از سرمایه پذیر ترین مناطق ملکی پایتخت" مراجعه کنید.

بررسی تمام ویژگی ها و مزایای برج های موجود در پروژه های چیتگر

معرفی محبوب ترین برج ها در منطقه چیتگر

  • برج آفتاب مهتاب
  • برج برلیان
  • برج نارنجستان
  • برج تریتیوم

پروژه برج آفتاب مهتاب 

این پروژه متعلق به شرکت نفت می باشد، این برج 273 واحد و عضو دارد که دارای 20 طبقه، که در هر طبقه 14 واحد قرار دارد همچنین با 4 طبقه منفی و 1 طبقه لابی در مجموع 25 طبقه را شامل می شود. 

متراژ ساختمان های افتاب مهتاب از 91 متر تا 145 متر می باشد، واحدها براساس متراژ و ساختی که دارند دارای 2 تا 3 اتاق خواب می باشند.

امکانات ویژه برج آفتاب مهتاب عبارتند از:

  1. موقعیت مکانی مناسب
  2. اسکلت فلزی
  3. آب و هوای بسیار عالی منطقه
  4. دسترسی آسان به ایستگاه مترو چیتگر
  5. سالن اجتماعات
  6. انباری اختصاصی
  7. سالن ورزشی
  8. دسترسی به شریان های اصلی تهران
  9. دسترسی خیلی خوب به پارک جنگلی و دریاچه چیتگر

مشخصات برج برلیان

این برج شامل 25 طبقه مسکونی به همراه 1 طبقه لابی و 5 طبقه منفی می باشد که مجموعا 31 طبقه را شامل می شود. در هر طبقه 6 واحد با متراژ 95 تا 131 متر قرار دارد که واحدهای 95 و 127 متری دو خوابه هستند و واحدهای 131 متری 3 خواب را دارا می باشند.

بررسی تمام ویژگی ها و مزایای برج های موجود در پروژه های چیتگر

از جمله امکانات این برج می توان به: استخر، لابی، آسانسور، انباری، پارکینگ، سالن چندمنظوره، سالن ورزشی، محل بازی کودک و درب های ضدسرقت اشاره کرد.

پروژه برج برلیان از برج های چیتگر به صورت اتصالات پیچ مهره است و طراحی آن به اینصورت است که واحدها بهم مشرف نیستند و بر اتوبان همت واقع شده است. لازم به ذکر است که شرکت سازنده برج برلیان شرکت مهر آفرین می باشد.

برج نارنجستان

برج های نارنجستان به دلیل دارا بودن ارزش اقتصادی قابل توجه، یکی از محبوب ترین برج های منطقه 22 به شمار می آید.

پروژه نارنجستان دارای سازه بتنی و در 4 فاز می باشد، نارنجستان 1، نارنجستان2، نارنجستان3 و نارنجستان 4.

نارنجستان 1، شامل 90 واحد مسکونی در متراژ 102 تا 130 متر و در دو مست 10 طبقه ای اجرا می گردد.

4 لاین آسانسور و آسانسور بالابر، شوتینگ زباله، اعلام و ارتفاع حریق، انباری به تعداد هر واحد از جمله امکانات این مجموعه می باشد.

نارنجستان 2، در قالب 2 طبقه منفی، 1 طبقه لابی و 11 طبقه مسکونی است که جمعا دو برج 14 طبقه را شامل می شود. در هر طبقه 5 واحد وجود دارد و 132 واحد به متراژ 100 متری و دارای 2 اتاق خواب می باشد.

امتیاز ویژه پروژه نارنجستان 2 این است که به صورت یک و نیم دانگ، سه دانگ، چهار و نیم دانگ و شش دانگ هم خرید و فروش می شود.

امکانات این پروژه شامل: سالن بیلیارد و فوتبال دستی، 4 لاین آسانسور، آنتن مرکزی، اینترنت مرکزی، سرمایش و گرمایش مستقل برای هر واحد، سالن اجتماعات، درب ضد سرقت، زمین ورزشی و زمین های بازی می باشد.

نارنجستان 3،پروژه نارنجستان 3 از 2 برج مجزا از هم تشکیل شده که هر کدام دارای 14 طبقه می باشند و 11 طبقه آن کاربری مسکونی داشته و 2 طبقه در زیر زمین به منظور استفاده به عنوان پارکینگ و انباری و 1 طبقه که همان همکف می باشد، برای لابی و مشاعات استفاده می شود.

در هر طبقه از این برج 4 واحد که تماما 142 متری و 3 خوابه هستند در نظر گرفته شده و به عبارتی هر برج دارای 44 واحد و کل مجموعه دارای 88 واحد مسکونی می باشد. نوع سازه این برج ها از بتن است و 6 لاین آسانسور ( 3 لاین آسانسور برای هر برج ) برای آن در نظر گرفته شده است.

از جمله امکانات این پروژه می توان به : زمین ورزش، سالن اجتماعات، سالن بازی مستقل کودکان، درب ضد سرقت، دوربین مدار بسته در داخل و اطراف ساختمان، دو سوئیت سرایداری اشاره کرد.

 

چه برج هایی در چیتگر ارزش خرید دارند

  • توجه کنید که دسترسی خوب به بزرگراه و خیابان های اطراف داشته باشد.
  • چشم انداز دریاچه یا کوه از جمله مواردی است که از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • امکانات برج، تعداد طبقات و واحدها، موقعیت قرارگیری واحدها را مورد توجه قرار دهید.
  • دارا بودن امکاناتی مثل پارکینگ، بالکن بزرگ، انباری مناسب.
  • برج های پرت و دور افتاده و آن هایی که از طرح و ساحت مناسب برخوردار نیستند از آینده خوبی برای سرمایه گذاری بهره مند نیستند.
  • نوع متریال استفاده شده در ساخت برج هم یکی از ویژگی های مهم برای خرید می باشد.
  • دقت کنید سیستم تهویه مطبوع، عایق بندی کف، دیوارها و سقف هم برای خرید از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

سخن پایانی

افرادی که منطقه چیتگر و برج های آن را برای سکونت انتخاب می کنند دلایل متعددی دارند. برخی هزینه پایین تر خرید و یا اجاره نسبت به مناطق مرکزی و شمالی شهر، برخی آب و هوای خوب منطقه، مراکز تفریحی و خرید، دسترسی مناسب به بزرگراه های تهران و برج نشینی را ترجیح می دهند و برج های چیتگر در دو دسته بندی کلی به برج های بالای اتوبان خرازی و برج های پائین آن دسته بندی می شوند.

برج های بالای اتوبان خرازی در مجاورت آبشار، پارک جنگلی لتمان و دارای چشم انداز کوه هستند. برخی از واحدها نیز دید دریاچه از بالا دارند. برج های پائین اتوبان خرازی در مجاورت دریاچه چیتگر قرار داشته و بسته به موقعیت مکانی خود ارزش خرید متفاوتی دارند.

نظرات شما
پیشخوان