تاریخ انتشار: ۱۹:۱۸ - ۰۱ تير ۱۴۰۰

اتفاق عجیب در بازار بیت‌کوین/ ریزش قیمت فشار فروش را بالا برد

با اعلام گزارش از مشکلات فنی از سوی کاربران بایننس، فشار فروش بیت‌کوین باعث عقب‌نشینی این رمزارز از کانال ۳۰ هزار دلاری شد.

افت قیمت بیت کوینرویداد۲۴ بر اساس گزارش‌های کوین تلگراف این رمزارز محبوب تنها در طول یک ساعت بیش از ۶ درصد سقوط کرد و به پایین‌ترین سطح قیمت خود از اواخر ماه ژانویه رسید.

این در حالی است که هفته گذشته این رمزارز در محدوده ۴۱ هزار دلاری معامله می‌شد.اتریوم نیز همزمان با دیگر رمزارزها روند نزولی خود را ادامه داد و بیش از ده درصد سقوط کرد.

بیت‌کوین در حال حاضر با کاهش ۹.۵۲ درصدی به قیمت ۲۹ هزار و ۸۲۰ دلار و اتریوم با کاهش ۱۰.۰۸ درصدی به قیمت ۱۷۸۶.۴۰ دلار معامله می‌شود.

برخی گزارش ها حاکی است سقوط قیمت بیت‌کوین و ارزهای مجازی امروز تحت تأثیر تشدید برخورد با ارزهای مجازی در چین شدت گرفته است.

کارشناسان افول از رقم ۳۰ هزار دلار را از لحاظ روانی برای بازار ارزهای مجازی بسیار حساس و مهم می‌دانند و معتقدند این اتفاق موجب سقوط بیشتر قیمت در آینده خواهد شد.


بیشتر بخوانید: ارزهای دیجیتالی باز هم سقوط کرد


به این ترتیب در ۲۴ ساعت اخیر ۴۰۰ میلیارد دلار از سرمایه‌های افراد در بازار ارزهای مجازی نابود شده است.کارشناسان معتقدند با عبور از ۳۰ هزار دلار به عنوان نقطه مقاومت فنی ایستگاه بعدی قیمت ۲۵ هزار دلار است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان