تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۰۲ تير ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت و دارایکم چقدر شد؟

در آخرین روز معاملاتی هفته اول تیر ۱۴۰۰، سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی ۱۸۱ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

ارزش سهام عدالت و دارایکم چقدر شد؟

رویداد۲۴ شاخص بورس در ادامه روند صعودی روزهای گذشته امروز هم کار خود را با افزایش شش هزار واحدی آغاز کرد و شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه دوم تیرماه جهش ۲۶ هزار و ۹۴ واحدی را تجربه کرد و با پشت سر گذاشتن مرز مهم ۱.۲ میلیون واحدی به رقم یک میلیون و ۲۱۳ هزار و ۱۵ واحد رسید
نمادهای «فملی»، «فولاد» و «کگل» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند و «خساپا»، «ومدیر»، «خودرو» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند

ارزش روز سهام عدالت

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۵۸ هزار و ۹۷ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲.۴ درصد معادل ۱۸۱ هزار و ۳۳۴ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۸۵۸ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت

ارزش روز دارایکم

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۰۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۷۴۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۴۹ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۵۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۶۹۰ تومان معامله شد.

ارزش روز دارایکم

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دارا دوم
نظرات شما
پیشخوان