تاریخ انتشار: ۰۷:۵۲ - ۰۶ تير ۱۴۰۰

آغاز اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه بانک رسالت برای ایساکو کارت

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای حمایت از مشتریان برای استفاده از قطعات اصل شبکه خدمات پس از فروش، تسهیلاتی در قالب قرض‌الحسنه را با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت در اختیار یدکی فروشان، تعمیرکاران و رانندگان تاکسی قرار می‌دهد.

ایران خودرو

رویداد۲۴   مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در آیین امضای قرارداد اجرای این طرح با بانک قرض الحسنه رسالت، با بیان این که هم زمان با تحقق جهش تولید ایران خودرو در سال گذشته، ایساکو نیز در شاخص‌های مختلفی توانست جهش یابد، گفت: در سال ۱۳۹۹ با وجود تشدید تحریم‌های ظالمانه و ادامه مشکلات ناشی از ویروس منحوس کرونا توانستیم در شاخص فروش رشد ۵۰ درصدی را نسبت به سال ۱۳۹۸ به ثبت برسانیم.

مهدی مونسان افزود: طبق ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در شاخص رضایت مشتری نیز در سه ماهه پایانی سال گذشته به عدد ۷۸۳ رسیدیم که رکورد مهمی در این شاخص در میان خودروسازان دارای بیش از ۱۰ نمایندگی در سطح کشور به حساب می‌آید.
بیشتر بخوانید: نسل بهبود یافته آریسان در ایران خودرو خراسان تولید می‌شود
وی با بیان این که در سال جاری نیز، تحقق شعار تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها را ملاک عمل قرار داده‌ایم، یکی از شرایط استفاده از قطعات اصلی ایساکو توسط مشتریان را ایجاد دسترسی بیشتر به این قطعات دانست و گفت: در زمینه افزایش ضریب نفوذ قطعات اصل اقدامات مناسبی انجام شده و طرح ایساکو کارت نیز در همین راستا فعالیت خواهد کرد.

مونسان با اشاره به فعالیت ۲۵ هزار تعمیرکار رسمی و به ثبت رسیده در اتحادیه تعمیرکاران و ۴۰ هزار یدکی فروش، گفت: با تسهیلاتی که اختصاص آن را از فردا آغاز می‌کنیم، قطعات اصل با شرایط مناسب در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

وی توزیع مویرگی قطعات اصل در شبکه تعمیراتی را از اهداف امسال ایساکو برشمرد و گفت: ۱۰۱۶ فروشگاه ایساکو و ۶۶۰ نمایندگی ایران خودرو در این زمینه تلاش می‌کنند.


مدیرعامل ایساکو افزود: در راستای مسوولیت‌های اجتماعی و کمک به تاکسی داران محترم در شرایط کرونایی، امکان ارایه تسهیلات برای استفاده از قطعات اصلی و از طریق اعتبارسنجی سامانه بانکی وجود دارد.

وی تصریح کرد: در گام بعدی ۹ میلیون عضو شبکه بانک رسالت نیز شامل این طرح خواهند شد.

مونسان ضمن تاکید بر فرهنگ سازی برای استفاده از قطعات اصل در جامعه، گفت: بخش عمده‌ای از آسیب‌های خودرو به دلیل استفاده از قطعات غیراصل و بی کیفیت است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت نیز در این مراسم، همکاری شکل گرفته را ارتباط موثر میان سیستم بانکی و صنعت کشور خواند و گفت: هدف از این قرارداد، ایجاد فضایی مناسب برای استفاده از خدمات خودرویی و قطعات اصل است.

رویداد۲۴  محمدحسین حسین زاده، تسهیلات این طرح را شرعی، آسان و ارزان خواند و گفت: این تسهیلات در قالب قرض‌الحسنه بوده و افزایش قیمتی در قطعات ایساکو نیز لحاظ نخواهد شد.

وی افزود: این اقدام حاصل همت شرکت ایساکو و ایجاد زیرساخت‌های بانکی توسط بانک رسالت است و از نتیجه همکاری شکل گرفته، مردم منتفع خواهند شد.

حسین زاده، رونق تولید را از دستاورد‌های این طرح دانست و گفت: در کنار آن علاوه بر افزایش سهم تجارت الکترونیک، ایجاد اشتغال نیز اتفاق خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: تسهیلات مورد نظر تا سقف ۱۲۰ میلیون تومان و بازپرداخت شش ماهه و سه ماه تنفس به گروه‌های هدف اختصاص خواهد یافت.

منبع: ایکوپرس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ایران خودرو ، خودرو
نظرات شما
پیشخوان