تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۰۹ تير ۱۴۰۰

دردسر عظیم جدید برای پرسپولیس

رادو در دوران بیرانوند ذخیره بود و البته هنگام تمدید قرارداد اصلا فکر نمی کرد حامد لک آنقدر خوب عمل کند که او را هم در دوران حضور دروازه بان جدید، به نیمکت پیچ کند.

بوژیدار رادوشوویچ

رویداد۲۴ بوژیدار رادوشوویچ به پشتوانه قانون فیفا و قرارداد ۳ ساله ای که با پرسپولیس دارد به کشورش سفر کرده و ظاهرا قصد بازگشت هم ندارد. این سنگربان کروات به خوبی به قوانین آگاه است و می داند با شکایت به فدراسیون جهانی فوتبال می تواند پول قرارداد ۳ ساله خود را یکجا به همراه غرامت آن بگیرد؛ اما شاید پرسش این باشد که مبلغ قرارداد رادوشوویچ چقدراست؟

گفته می شد رقم قرارداد رادو با پرسپولیس برای سه فصل رقمی در حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار یورو است که در دوران محمد حسن انصاری فرد و بعد از جدایی قطعی بیرانوند از باشگاه پرسپولیس به امضا رسید. قرارداد رادو با پرسپولیس قبل از تمدید سالی ۱۹۰ هزار یورو بود که بعد از تمدید به این صورت اضافه شد؛

شنیدیم سال اول ۳۰۰ هزار یورو، سال دوم ۴۵۰ هزار یورو و سال سوم ۶۰۰ هزار یورو که با یک حساب سرانگشتی به رقم حیرت انگیز یک میلیون و ۳۵۰ هزار یورو خواهد رسید! رادو در دوران بیرانوند ذخیره بود و البته هنگام تمدید قرارداد اصلا فکر نمی کرد حامد لک آنقدر خوب عمل کند که او را هم در دوران حضور دروازه بان جدید، به نیمکت پیچ کند.


بیشتر بخوانید: دروازه‌بان پرسپولیس: عامل جدایی من شکوری است!


این گلر کروات به پشتوانه همین قرارداد و عدم پرداخت پول توسط باشگاه پرسپولیس به کشورش بازگشته و البته برخورد ابراهیم شکوری با خودش را بهانه کرده استغ «ابراهیم شکوری آخرین شخصی است که باید در مورد من و پرونده من صحبت کند. همه این مسائل به خاطر او و بی احترامی‌هایش به من و خانواده‌ام ایجاد شده اما حالا صحبت می‌کند.»

این اظهارات صریح بوژیدار رادوشوویچ که پنج سال از حضورش در پرسپولیس می‌گذرد، نشان می‌دهد، او که به بازیکنی بی‌حاشیه در پرسپولیس معروف بود و در طی این سال‌ها با مشکلات مالی باشگاه همراهی کرده و بی مشکل به کارش ادامه داده، حالا به خاطر آنچه که این بازیکن آن را بی احترامی‌های ابراهیم شکوری خوانده  اقدام قانونی را در پیش گرفته و در میانه فصل نامه فسخ قراردادش را به باشگاه داده است.

اگر رادوشوویچ رونوشت نامه فسخ قراردادش را برای فیفا ارسال کند، نه تنها پرسپولیس تا پایان فصل، دروازه‌بان دوم مطمئن در اختیار ندارد، بلکه باید تمام مبلغ قرارداد این دروازه‌بان در سه فصل آینده را نیز بپردازد و این یعنی یک پرونده یک میلیون و ۳۵۰ هزار یورویی برای باشگاه پرسپولیس!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان