تاریخ انتشار: ۲۲:۲۲ - ۱۰ تير ۱۴۰۰

معاون وزارت بهداشت: نیمی از استان‌های کشور شروع موج جدید کرونا را تجربه می‌کنند

ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی درباره موج پنجم کرونا گفت: نیمی از استان‌های کشور شروع موج جدید کرونا را تجربه می‌کنند، علی الخصوص این موضوع در استان‌هایی همانند تهران و مازندران روند صعودی است، در حال حاضر ویروس دلتا (هندی) در ایران و ۹۰ کشور جهان مشاهده شده است.

شیوع ویروس کرونا

رویداد۲۴ حریرچی گفت: نیمی از استان های کشور قرمز نیستند، تنها ۶۲ شهرستان از ۴۵۰ شهرستان سراسر ایران قرمز هستند.

ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی درباره موج پنجم کرونا گفت: در نیمی از استان های کشور روند افزایشی برای شروع موج پنجم دیده می شود.

او گفت: نیمی از استان های کشور قرمز نیستند، تنها ۶۲ شهرستان از ۴۵۰ شهرستان سراسر ایران قرمز هستند که البته شنبه تعداد بیشتری از شهرها به رنگ قرمز می پیوندند، همانطور که واضح است در ۶ تا ۷ استان شهر قرمز قابل توجه داریم که بیشتر استان های جنوب و جنوب شرقی هستند .


بیشتر بخوانید: کودک ۹ ماهه یزدی کرونا گرفت


حریرچی افزود: در دماوند و فیروزکوه و چند شهرستان در استان های گلستان و مازندران هم قرمز هستند ولی اکثر استان ها قرمز نیستند .

او خبرداد: نیمی از استان های کشور شروع موج جدید کرونا را تجربه می کنند، علی الخصوص این موضوع در استان هایی همانند تهران و مازندران روند صعودی است، در حال حاضر ویروس دلتا ( هندی ) در ایران و ۹۰ کشور جهان مشاهده شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان