تاریخ انتشار: ۱۸:۴۶ - ۱۲ تير ۱۴۰۰

پرداخت وام ۵۰ میلیونی به معتادانی که یکسال از ترک اعتیادشان گذشته

سرپرست مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۷ ساله به معتادانی که یک سال از پاکی و بهبودی آن‌ها گذشته باشد، خبر داد.

پرداخت وام ۵۰ میلیونی به معتادانی که یکسال از ترک اعتیادشان گذشته


رویداد۲۴ رضوان مدنی با بیان اینکه سازمان بهزیستی به افرادی که ترک اعتیاد کنند، وام به مبلغ ۵۰ میلیون تومان با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۷ ساله پرداخت می‌کند، درباره شرایط دریافت این وام گفت: حتما باید حداقل یک سال از پاکی فرد گذشته باشد، طی این مدت سه بار تست دهد و هر سه بار، تست منفی باشد.

وی ادامه داد: استعلام می‌گیریم تا این افراد بیمه تامین اجتماعی و کمیته امداد نداشته باشند. همچنین لازم است از سوی مراکز مجاز سازمان بهزیستی گواهی بهبودی (ترک و درمان اعتیاد) دریافت کنند.

رضوان مدنی خاطرنشان کرد: همچنین افراد مذکور گواهی حضور در جلسات مشاوره مراکز ترک و تهیه درمانگر برای سلامت جسمی و روانی نیز باید داشته باشند.

سرپرست مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه علاوه بر وام، ۲۳ درصد سهم حق بیمه کارفرمایی یا خویش فرمایی را هم تامین می‌کنیم گفت: سازمان بهزیستی تا ۵ سال حق بیمه کارفرما یا خویش فرمایی را هم پرداخت می‌کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وام بانکی ، اعتیاد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان