تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۱۳ تير ۱۴۰۰
اتحادیه طلا و جواهر خبر داد:

صادرات طلا صفر شد/ آخرین نرخ طلا و سکه

باید توجه داشت که صنف ما جزو مایحتاج ضروری مردم نیست و ارتباط مستقیمی با قدرت خرید مردم دارد. از همین روی در شرایط کنونی وضعیت تولید و فروش مطلوب نیست.

صادرات طلا صفر شد/ آخرین نرخ طلا و سکه

رویداد۲۴ نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر اظهار داشت: با توجه به اینکه زیورآلات تقریبا در همه کشور‌ها استفاده می‌شود به برخی کشور‌ها صادرات داشتیم. اما به دلیل شرایط ایجاد شده کرونایی، صادارت طلا هم صفر شده است.

محمد کشتی آرای در گفتگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار داشت: بازار در هفته گذشته نوسان زیادی داشت که علت آن افزایش نرخ ارز بود. اما از روز گذشته با ثبات در بازار ارز و تغییر مختصر قیمت اونس جهانی، شاهد ثبات در بازار طلا و جواهر هستیم.

وی ادامه داد: از همین روز در دو روز گذشته حداقل نوسان در بازار وجود دارد.

کشتی آرای با بیان اینکه نرخ انواع سکه نسبت به روز گذشته ثابت مانده است، افزود: در حال حاضر نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، هر قطعه سکه تمام با طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی نیز ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.


بیشتر بخوانید: چه کسانی از طرح مالیات بر عایدی سرمایه معاف هستند؟


وی افزود: هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۶۲۲ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۶۷ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز یک میلیون و ۴۲۲ هزار تومان است.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر یادآور شد: باید توجه داشت که صنف ما جزو مایحتاج ضروری مردم نیست و ارتباط مستقیمی با قدرت خرید مردم دارد. از همین روی در شرایط کنونی وضعیت تولید و فروش مطلوب نیست.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: طلا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان