تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۱۴ تير ۱۴۰۰

نصرالله: چیزی به نام مردم اسرائیل وجود ندارد

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: «چیزی به نام مردم در رژیم اسرائیل وجود ندارد و همه آن‌ها اشغالگر و شهرک‌نشین هستند».

نصرالله

رویداد۲۴ سخنان دبیر کل حزب‌الله لبنان:

وی در این سخنرانی گفت که چاره‌ای جز توسعه مقابله رسانه‌ای همانند مقابله نظامی وجود ندارد و رسانه یکی از مهم‌ترین رویارویی‌های مقاومت با دشمن است لذا مثل تقابل نظامی، باید تقابل رسانه‌ای با دشمن را توسعه داد.

* خیلی ساده بیان می‌کنیم و از ایستادگی محور مقاومت در کشور‌های عضو و در احزاب و جنبش‌های عضوش، صحبت می‌کنیم، اما برای تحقق این امر، خون‌ها و جان‌ها داده شده و فداکاری‌ها شده است.

* فتنه سیاه [داعش]یکی از اهدافش این بود که مسئله فلسطین فراموش شود.

* یکی از عوامل لازم برای تجدید گفتمان رسانه، ثابت قدم بودن محور مقاومت بوده و یکی از دلایل تجدید گفتمان رسانه‌ای، پیروزی چشمگیر مقاومت فلسطین در جنگ "سیف القدس" (جنگ اخیر مقاومت فلسطین در غزه با رژیم صهیونیستی) است.

* سیطره آمریکا یکی از خطرناک‌ترین عواملی است که مردم منطقه ما را تهدید می‌کند و این سیطره، نظام‌های حاکم و ارتش‌ها را به ساختار‌های متحرک تبدیل کرد.

* هر تجاوز اسرائیل تجاوز آمریکا نیز به شمار می‌آید و حق ملت فلسطین در سرزمین‌هایش از بحر تا نهر بوده و حق لبنان نیز باقی اراضی اشغالی‌اش می‌باشد.

* این حق ملت‌هایمان است که در برابر سرقت‌هایی که آمریکا به آن‌ها مبادرت می‌ورزد، به استفاده از ثروت‌هایش بپردازد و ملت‌های منطقه این حق را دارند که به دور از مداخله‌ها و دیکته‌های آمریکا، به تعیین سرنوشت خود بپردازند.

* گفتمان محور مقاومت بر اساس حقایق، واقعیت‌های میدانی و عاطفی ملت و دشمن است. ما نقاط قوت دشمن را می‌دانیم و به آن اعتراف می‌کنیم و در مسیر مقابله با آن و تضعیف آن فعالیت می‌کنیم.

* امروز دشمن به رسانه مقاومت اعتماد بیشتری نسبت به رسانه‌ها و رهبرانش دارد. زمانی که مقاومت وعده داد که اجازه نخواهد داد تا اسیرانش در زندان بماند، مقابله بزرگی را با دشمن اسرائیل به پیش برد تا اسیرانش را آزاد کند.

* زمانی که امروز درباره آزادسازی فلسطین و محو رژیم صهیونیستی متجاوز اشغالگر صحبت می‌کنیم قطعا درباره خواب و رویا صحبت نمی‌کنیم بلکه درباره امید‌های واقعی صحبت می‌کنیم.
منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان