تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۱۹ تير ۱۴۰۰

یک انتصاب عجیب دیگر در باشگاه استقلال

احمد مددی با صدور حکمی برای ناصر فریاد شیران به نوعی به مصوبه هیات مدیره سابق استقلال واکنش نشان داد

مدیرعامل استقلال

رویداد۲۴ با صدور حکمی از سوی احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال، ناصر فریاد شیران به عنوان معاون اجرایی این باشگاه منصوب شد.

    این اتفاق در شرایطی رخ داد که در زمان هیات مدیره قبلی باشگاه استقلال مصوب شده بود فریاد شیران از سمت آکادمی باشگاه استقلال برکنار شود و همچنین بر طبق این تصویب او حق در اختیار داشتن هیچ سمتی در باشگاه را نداشت. در آن زمان گفته شد احمد مددی به اسماعیل خلیل زاده که در آن زمان هنوز بازداشت نشده بود اعلام کرده بود که اگر هیات مدیره فریاد شیران را از آکادمی باشگاه برکنار کنند، او را به عنوان معاون خود انتخاب می‌کند که همین اتفاق هم رخ داد.


    بیشتر بخوانید: رازی که مدیرعامل سابق استقلال فاش کرد!


    در خبر منتشر شده در باشگاه استقلال برای معرفی فریاد شیران به عنوان معاون اجرایی باشگاه آمده است:

     ناصر فریاد شیران که از مدیران با سابقه و خوشنام ورزش ایران است، سال گذشته به عنوان مدیر آکادمی باشگاه استقلال عملکرد درخشانی از خود بر جای گذاشت و موفق شد دو قهرمانی در رده‌های امید و نوجوانان، یک نایب قهرمانی در رده جوانان و یک مقام سومی در رده نونهالان کسب کند. شایان ذکر است، در دوره مدیریت ایشان، هر چهار رده امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان موفق به شکست پرسپولیس در دربی شدند.

    گفتنی است پست جدید فریاد شیران با فرزاد مجیدی فرق دارد چرا که کمک سرپرست استقلال به عنوان مدیر اجرایی تیم استقلال فعالیت می‌کند و فریاد شیران معاون اجرایی باشگاه است.

    منبع: طرفداری
    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات شما
    نظرسنجی
    آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
    پیشخوان