تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۱ تير ۱۴۰۰
علی‌محمد نمازی:

نظام اجازه بدهد که احزاب خود در میدان باشند/ اصلاح‌طلبان در یک حزب فراگیر گردهم بیایند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: باید از شیوه‌های شعاری که هر کاندیدایی می‌آید و می‌خواهد شعار‌های محکم تری به مردم ارائه بدهد عبور کنیم. به جای اینکه نظام پشت همه چیز باشد، اجازه بدهد که احزاب خود در میدان باشند و عواقب کار خود را پذیرا باشند.

نظام اجازه بدهد که احزاب خود در میدان باشند/ اصلاح‌طلبان در یک حزب فراگیر گردهم بیایند

رویداد۲۴ «علی محمد نمازی»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در خصوص بازسازی سازمان اصلاحات اظهار کرد: هر چه زودتر باید بازسازی این سازمان شروع شود و اصلاح طلبان تشکل‌های خود را مورد بازبینی قرار بدهند و با عنایت به نقشی که باعث تبعات انتخابات ۱۴۰۰ شد آسیب شناسی کرده و نقاط ضعف را تشخیص و نسبت به نقاط ضعف اقدام کنند و کار تشکیلاتی خود را سامان بدهند.

به گزارش برنا، او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید محوریت این بازسازی باید با چه شخصی باشد، گفت: اینکه اصلاح‌طلبان با ۲۰۰-۳۰۰ حزب در شورای هماهنگی گردهم بیایند و بعد هنگام انتخابات نهاد اجماع ساز بسازند دوره آن به سر آمده است. یکی از راه‌های خوبی که می‌توانند با محوریت آقای خاتمی انجام بدهند این است که اصلاح طلبان در یک حزب فراگیر گردهم آمده و فعالیت خود را در چارچوب و قالب یک حزب فراگیر انجام و ادامه بدهند و ما به سمت اداره کشور و کارکرد حزبی و برگزاری انتخابات برویم.

نمازی تصریح کرد: لازمه برد جمهوریت نظام در این زمان است که حزب فراگیر یکی از ناحیه اصلاح طلبان و دیگری از ناحیه اصولگرایان تشکیل شود. این دو حزب عضو گیری کرده و آموزش بدهند و کادر سازی و برنامه ریزی کنند و برای انتخابات، مردم و نیرو‌های خود و نیرو‌های خاکستری را سامان بدهند.


بیشتر بخوانید:  عباس عبدی: ۳ سال پیش به خاتمی گفتم اصلاح طلبان به بن بست رسیدند/ به خاتمی گفتم کارهایتان را فریز کنید


عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ادامه داد: باید از شیوه‌های شعاری که هر کاندیدایی می‌آید و می‌خواهد شعار‌های محکم تری به مردم ارائه بدهد عبور کنیم، چون این شعار‌ها تحقق پیدا نمی‌کند و به نظام و کارایی نظام ضربه می‌زند و به جای اینکه نظام پشت همه چیز باشد، اجازه بدهد که احزاب خود در میدان باشند و عواقب کار خود را پذیرا باشند.

او ادامه داد: این بد است که عملکرد کاندیدا یک حزب به پای نظام نوشته شود باید از این پرهیز کرد و به سمت کارکرد حزبی رفت.

منبع: برنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان