تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۴ تير ۱۴۰۰

برای ساخت فیلم در افترافکت از چه پروژه‌های آماده‌ای استفاده می‌کنند؟

افترافکت ابزاری برای ایجاد جلوه‌های ویژه و تصاویر متحرک است. برخلاف پریمیر که بیشتر روی ویرایش ویدئو تمرکز دارد، افترافکت به ساخت ویدئو‌های جذاب کمک می‌کند.

رویداد۲۴ افترافکت ابزاری برای ساخت ویدیو و انیمیشن است که به وسیله آن می توان عناصر مختلف را به حرکت درآورد. بیشتر طراحان از آن برای ایجاد عنوان و ساخت کلیپ در تولید فیلم ها استفاده می کنند. افترافکت ابزاری برای ایجاد جلوه های ویژه و تصاویر متحرک است. برخلاف پریمیر که بیشتر روی ویرایش ویدئو تمرکز دارد، افترافکت به ساخت ویدئوهای جذاب کمک می کند. معمولا این نرم افزار توسط افراد حرفه ای در ساخت فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و ویدئو برای وب سایت ها و رسانه های اجتماعی استفاده می شود.

برای ساخت فیلم در افترافکت از چه پروژه‌های آماده‌ای استفاده می‌کنند؟

 مانند دیگر نرم افزارهای کمپانی آدوبی، نکته قابل توجه در مورد کار با افترافکت این است که این نرم افزار به طور یکپارچه با سایر نرم افزارهای آدوبی کار می کند و به شما این امکان را می دهد تا از سایر نرم افزار آدوبی، از جمله فتوشاپ و ایلوستریتور، فایلهای محلی را بازکرده و با آنها کار کنید.

نگاهی به تاریخچه افترافکت

افترافکت برای اولین بار توسط شرکت CoSA عرضه شد. این شرکت دو نسخه از افترافکت را روانه بازار کرد؛ اما این نسخه ها تنها بر روی کامپیوترهای مک قابل استفاده بودند. پس از آن شرکت Aldus اقدام به خرید این نرم افزار کرد و با افزودن قابلیت های جدید، توانست نسخه بعدی افترافکت را عرضه نماید. سرانجام کمپانی آدوبی در سال 1994 این نرم افزار را خریداری کرد و تا به امروز نسخه های جدید افترافکت توسط آدوبی توسعه داده می شوند.

منظور از پروژه افترافکت چیست؟

پروژه های آماده افترافکت منبعی بسیار مناسب برای کسانی است که می خواهند ویدئوهای خود را حرفه ای طراحی کنند. در واقع یک پروژه آماده افترافکت شامل فایلی است که یک طراح حرفه ای آن را تولید کرده و قابلیت ویرایش را دارد. معمولا پروژه هایی که توسط طراحان حرفه ای ساخته می شوند، غیرقابل ویرایش هستند و نمی توان در آنها تغییری ایجاد کرد؛ اما پروژه های آماده این گونه نیستند و می توان آنها را به صورت سفارشی درآورد. یک پروژه افترافکت خوب به گونه ای طراحی شده است که کاربران می توانند به راحتی متن، رنگ و عناصر طراحی را تغییر دهند، بدون آن که نیازی به درک ساختار پیچیده فایل ایجاد شده توسط طراح داشته باشند.

 

برای ساخت فیلم در افترافکت از چه پروژه‌های آماده‌ای استفاده می‌کنند؟

پروژه های آماده برای ساخت فیلم در افترافکت

زمانی که یک فیلم ساخته می شود، عوامل باید با استفاده از روش های خاصی مردم را به دیدن آن فیلم ترغیب نمایند. در اینجاست که صحبت از تیزرها خواهد شد. ساخت یک تیزر جذاب می تواند مردم را نسبت به داستان فیلم کنجکاو کرده و آنها را به تماشای فیلم ترغیب نماید. در حال حاضر پروژه های آماده برای ساخت تیزر فیلم ها توسط افترافکت موجود هستند. شما را به دانلود خاص ترین پروژه های آماده برای ساخت فیلم در افترافکت دعوت می کنیم.

قالب آماده مستند فضایی

اگر در حال کار بر روی یک پروژه علمی-تخیلی و فوق مدرن هستید، این قالب دقیقاً دارای المنت های مناسب و جذاب برای کار شما است. به وسیله این قالب می توانید تیزر و تریلرهای سینمایی بسیار جذابی را طراحی نمایید.

قالب آماده تیزر تریلر

با استفاده از این قالب می توانید متن های متحرک را طراحی کرده و برای ابتدای فیلم خود، ظاهری جذاب ایجاد نمایید.

قالب آماده غریبه های ستاره ای

این قالب شامل صفحه های متنی شگفت انگیز است که از صحنه ای به صحنه دیگر منتقل می شوند و ظاهر و احساس پویای و حرکت را القاء کرده که مطمئنا می تواند مخاطبان شما را تحت تأثیر قرار دهد. حتی می توانید از آن برای نمایش محصولات جدید خود استفاده کنید. به سادگی می توانید فایل افترافکت آن را دانلود کرده و بلافاصله شروع به کار کنید.

قالب آماده The Venom

با استفاده از این قالب می توانید تیتراژ ابتدایی فیلم های خود را با یک انیمیشن متنی قدرتمند آغاز کنید که جلوه های شگفت انگیز ذرات رعد و برق را به نمایش می گذارد تا مخاطبان شما را به وجد بیاورد. می توانید این جلوه های ویژه تاریک را با ضرب موسیقی متن فیلم خود مطابقت دهید تا مقدمه ای قوی در فیلم خود داشته باشید.

قالب آماده Damaged Film

با استفاده از این قالب، به راحتی می توانید به فیلم های خود ظاهری ترسناک یا هیجان انگیز بدهید. این قالب برای تبدیل کلیپ های شما به یک فیلم سینمایی حرفه ای کاملا ایده آل است. همچنین برای ساخت مقدمه ای شرورانه برای برنامه های تلویزیونی نیز مناسب می باشد.

برای ساخت فیلم در افترافکت از چه پروژه‌های آماده‌ای استفاده می‌کنند؟

قالب آماده The Criminal Project

این قالب ترکیبی حیرت انگیز از تصاویر متحرک و گرافیکی است و راهی عالی برای معرفی قسمت بعدی سریال های جنایی می باشد. با استفاده از آن می توانید بر روی جزئیات ریز و درشت قسمت بعدی سریال خود تمرکز کنید تا بینندگان را به دیدن آن ترغیب نمایید. امکان تغییر رنگ، متن و صدا در این قالب وجود دارد.

برچسب ها: فیلم ، سینما
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان