تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۲۸ تير ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
سخنگوی شورای ائتلاف:

رئیس‌جمهور منتخب شورای ائتلاف را درباره کابینه‌اش مورد مشورت قرار می‌دهد

سخنگوی شورای ائتلاف گفت: رئیس‌جمهوری منتخب احتمالا این شورا را مورد مشورت می‌دهد. باید رییسی کابینه خود را معرفی کند بعد می‌توانیم نسبت به تحقق وعده‌هایی که داده قضاوت کنیم.

رئیس‌جمهور منتخب شورای ائتلاف را درباره کابینه‌اش مورد مشورت قرار می‌دهد

رویداد۲۴ امیر ابراهیم رسولی، سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب روز دوشنبه درباره گزینه‌های شهرداری تهران، گفت: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب از لحاظ جریانی وارد مصادیق شهرداری تهران نمی‌شود، اما می‌تواند شاخص‌هایی را به شورای شهر ششم پیشنهاد دهد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب افزود: شورای ائتلاف کمک کرد این لیست (اصولگرای شورای شهر ششم) در انتخابات ۲۸ خرداد پیروز شود و از وظایف اعضای شورای شهر تهران این است که پس از استقرار، برنامه نامزد‌های شهرداری را بررسی کرده و یک نفر را انتخاب کند.

رسولی یادآور شد: پس از معرفی تعدادی از گزینه‌های شهرداری از سوی اعضای منتخب شورای شهر تهران، ظاهرا در یک جمع بندی اولیه ۱۲ نامزد دارای شاخص‌های مدنظر در معرض رای اعضای شورای شهر تهران قرار می‌گیرند.


بیشتر بخوانید: رئیسی نمی‌تواند همه حامیان خود را راضی کند/ دلیلی ندارد کاندیدا‌های انصرافی و حامیان رئیسی حتما در کابینه باشند
وی درباره ترکیب کابینه سیزدهم و جایگاه مشورتی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب، گفت: رییس جمهوری منتخب احتمالا این شورا را مورد مشورت می‌دهد. باید رییسی کابینه خود را معرفی کند بعد می‌توانیم نسبت به تحقق وعده‌هایی که داده قضاوت کنیم.

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب، یکدست شدن قوا را از جهاتی مفید دانست و خاطرنشان کرد: از این جهت می‌تواند به حال کشور مفید باشد که قوا تلاش هماهنگی برای رفع مشکلات مردم انجام دهند.

رسولی عنوان کرد: به نظر می‌رسد قوا ضمن حفظ استقلال با هدف نفع جمعی و منافع ملی همدیگر را تکمیل و امورات حکمرانی را تسهیل کنند؛ بنابراین دولت و مجلس چابک‌تر عمل خواهند کرد و بر محور رضایت جامعه حرکت می‌کنند.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ابراهیم رئیسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
0
0
این حرفهای فراجناحی درکابینه راطاهرا فقط حرفش است فقط کافی است افراددوربرریسی رافقط یک نگاهی بکنیم تامتوچه شویم که فراجاحی ازمنطرریسی فقط شعاراست وبس طاهرانباید فراموش کنیم ایشان داماد علم الهدا باان تفکرات تندروانه شان بنابرین هرکی انتطارکابینه فراجناحی ازریسی داشته باشد دراشتباه کامل است
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان