تاریخ انتشار: ۱۶:۴۷ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

گل‌محمدی با جانشین کنعانی زادگان به توافق رسید اما...

این بازیکن که یک فصل دیگر با پدیده قرارداد دارد علاقه مند است فصل بعد به پرسپولیس بیاید و دوباره زیر نظر یحیی گل محمدی کار کند.

جانشین کنعانی زادگان

رویداد۲۴ پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ برتر حالا باید حضوری پرقدرت در نقل و انتقالات داشته باشد تا خودش را برای بازی های آسیایی آماده کند. . معمولا تیم های مختلف به ندرت راضی به از دست دادن بازیکنان تاثیر گذار خود در نقل و انتقالات  می شوند. مگر اینکه تیم های خواهان پول زیادی بابت رضایتنامه پرداخت کنند ولی این کار برای تیم های لیگ برتری که خودشان غرق در مشکلات مالی هستند کار دشواری خواهد بود.

لازم به ذکر است بعضی از باشگاه ها وقتی تیم های دیگر را خواهان بازیکنان خود می بینند حتی برای بازیکنان معمولی تیمشان هم رقم های بسیار بالایی طلب می کنند که در نوع خود عجیب است.بعد از جدایی محمد حسین کنعانی زادگان از پرسپولیس، سرخ پوشان در پست مدافع وسط نیاز به بازیکن جدید دارند و در واقع اولویت اصلی یحیی گل محمدی گرفتن مدافع جدید است.


بیشتر بخوانید: پیشنهاد سنگین ستاره‌های پرسپولیس برای تمدید قرارداد


یحیی طی روزهای گذشته به سراغ شاگرد سابق خود در پدیده یعنی علی نعمتی رفت. این بازیکن که یک فصل دیگر با پدیده قرارداد دارد علاقه مند است فصل بعد به پرسپولیس بیاید و دوباره زیر نظر یحیی گل محمدی کار کند. شنیده ها حاکی از آن است که خود این بازیکن با یحیی به توافق رسیده است ولی باشگاه پرسپولیس باید رضایت مدیران پدیده را جلب کند.

 گفتنی است باشگاه پدیده که خودش درگیر مشکلات مالی است می خواهد در صورت از دست دادن ستاره های خود مثل علی نعمتی پول خوبی بدست بیاورد تا بتواند مشکلات مالی خود را برطرف کند. از همین رو پیگیری ما نشان می دهد باشگاه پدیده به این راحتی رضایتنامه نعمتی را صادر نخواهد کرد و تنها در صورتی اجازه پرسپولیسی شدن نعمتی را می دهد که باشگاه پرسپولیس سر کیسه را شل کند و مبلغ درخواستی آن ها را بپردازد.

نظرات شما
پیشخوان