تاریخ انتشار: ۱۶:۰۴ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

حسینیه مجازی آیگپ همراه سوگواری‌های شما در محرم ۱۴۴۳

امسال هم همچون سال گذشته مراسم عزاداری محرم در آیگپ برگزار می‌شود.

حسینیه مجازی آیگپ همراه سوگواری‌های شما در محرم ۱۴۴۳

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی آیگپ، بار دیگر محرم از راه رسید و عاشقان حسین (ع) بی تابانه در عزای سید و سالار شهیدان سوگواری می‌کنند. به قول بزرگی، یکی از امتیازات شیعیان برخورداری از نعمت‌هایی مانند محرم است، چراکه محرم، پیوند زدن دل‌ها به حسین ابن علی (ع) و خاندان رسول خدا (ص) است.

امسال محرم همچون سال گذشته، به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا، دوری از اجتماعات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار دارد و همین موضوع باعث شد تا آیگپ طبق روال سال قبل، حسینیه مجازی آیگپ را برای دوستداران اهل بیت راه اندازی کند و با شعار " هر خانه یک حسینیه" مهمان خانه‌های عزاداران حسینی باشد.

برنامه‌های حسینیه مجازی آیگپ شامل قسمت‌ها و آیتم‌های مختلفی است که کاربران می‌توانند با توجه به حس و حال و علاقه مندی‌های خود از آن‌ها استفاده کنند.

ویژه برنامه ایام سوگواری امام حسین (ع) با عنوان "مهلا" هر شب راس ساعت ۱۹ از آیگپ پخش می‌شود. این برنامه با میزبانی محمد حسین پویانفر و با حضور مهمانان سرشناس مختلف با حال و هوای محرم و با مشارکت همراه اول تهیه شده است.

کاربران آیگپ در شب‌های محرم بعد از نماز مغرب و عشاء می‌توانند در مجلس عزای امام حسین (ع) با نوای دلنشین مداحی کربلایی محمد حسین پویانفر، به همراه فیض بردن از کلام سخنرانان مذهبی شرکت کرده و این مراسم را به صورت زنده از حرم امام زاده صالح (ع) دنبال کنند.

برنامه‌های مداحی آنلاین، زیارت عاشورا، کانال‌های ویژه محرم، پادکست‌های مختلف، مداحی به زبان عربی و آذری، سخنرانی‌های مذهبی، مسابقه مداحی و ... سایر امکانات حسینیه مجازی آیگپ است که به کاربران کمک می‌کند بدون حضور در اجتماعات به دلیل شرایط موجود، مراسم عزاداری امام حسین (ع) را برگزار کرده و به سبک و سیاق خود سوگواری کنند.

برای استفاده از امکانات "حسینیه مجازی آیگپ" و همچنین سایر خدمات این اپلیکیشن بومی، کافیست عدد ۱ را به ۱۰۰۰۴۴۲۷ ارسال کرده و یا از طریق استور‌های داخلی برای دانلود و نصب اقدام کنید.

برچسب ها: محرم
نظرات شما
پیشخوان