تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۰

قیمت بلیت هواپیما اوج می‌گیرد!

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی گفت: امروز در جلسه شورای عالی هواپیمایی ، تصمیمی در رابطه با گران شدن بلیت هواپیما گرفته نشد.

قیمت بلیت هواپیما

رویداد۲۴ حسن خوشخو مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه این بار هم در جلسه شورای عالی هواپیمایی تصمیمی مبنی بر افزایش قیمت بلیت هواپیماها گرفته نشد گفت: این جلسه با حضور وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان ایرلاین‌ها و مسئولان سازمان هواپیمایی کشور برگزار شد و در این جلسه مقرر شد بررسی‌های تخصصی‌تر و دقیق‌تری در رابطه با افزایش قیمت بلیت هواپیماها صورت گیرد. 

او ادامه داد: بررسی افزایش قیمت بلیت هواپیما به جلسات آتی موکول شد و در این جلسه اعضای شورای عالی هواپیمایی در رابطه با قیمت بلیت هواپیما قانع نشدند.


    بیشتر بخوانید: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی: همه اقشار از هواپیما استفاده نکنند!


    براساس این گزارش مقرر شده بود در این جلسه پس از حدود دو ماه از افزایش قیمت غیر قانونی بلیت هواپیما از سوی ایرلاین‌ها بالاخره تکلیف این مسئله روشن شود. چرا که از ابتدای تیر ماه تا کنون ایرلاین‌های داخلی به صورت خودسرانه اقدام به افزایش قیمت بلیت هواپیما تا بیش از ۳۰ درصد در مسیرهای داخلی کرده‌اند و تا کنون هیچ توضیحی در این زمینه نداده‌اند که البته برخی از ایرلاین‌ها این افزایش قیمت را قانونی عنوان کرده اند. 

    پس از حدود یک ماه از این اتفاق بالاخره نشستی میان وزیر راه و شهرسازی و شرکت‌های هواپیمایی برگزار شد. اما در جلسه گذشته وزیر راه وشهرسازی به ایرلاین‌ها و نمایندگان سازمان هواپیمایی تنها دستور داد تا کمیته‌ای کارشناسی برای بررسی قیمت بلیت هواپیما تشکیل و آنالیز هزینه ایرلاین‌ها و قیمت تمام شده هر ساعت صندلی پرواز محاسبه شود تا در جلسه بعدی مورد بررسی قرار گیرد.

    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات شما
    پیشخوان