تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰

پرسپولیسی‌ها علیه یک بازیکن!

وقتی یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت ما حاضر بودیم ۱۷ میلیارد تومان به احمد نوراللهی بدهیم ولی او قبول نکرد، چند بازیکن پرسپولیس علیه این مسئول موضع گرفتند.

احمد نوراللهی

رویداد۲۴ سوالی که در این ماجرا مطرح می‌شود این است که آیا واقعا پرسپولیس می‌توانست و می‌خواست به نوراللهی ۱۷ میلیارد تومان بدهد؟

این ادعای یکی از مسئولان باشگاه بود که باعث شد خیلی‌ها علیه این بازیکن جبهه بگیرند اما بلافاصله چند بازیکن پرسپولیس از جمله سیدجلال حسینی کاپیتان این تیم با استوری‌هایی از احمد نوراللهی حمایت کرده و در واقع به آن مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس کنایه زدند.

نکته اینجاست که پرسپولیس واقعاً ۱۷ میلیارد تومان به نوراللهی نمی‌داد و اگر هم یک درصد این کار را می‌کرد، نظم مالی تیم به شدت بر هم می‌ریخت و صدای بقیه بازیکنان در می‌آمد اما اکثر پرسپولیسی‌ها نشان دادند که برخلاف تصور آن مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس رابطه بسیار خوبی با نوراللهی دارند و حتی منتظر بازگشت او در فصل آینده هستند.

حالا باید دید هافبک ملی پوش و سابق پرسپولیس در شباب الاهلی امارات چه عملکردی خواهد داشت و آیا فصل آینده به پرسپولیس برمی‌گردد یا نه؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان