تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

امروز ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در این گزارش به ارزش روز سهام عدالت و دارایکم در معاملات امروز بازار سهام پرداخته شده است.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم

رویداد۲۴ شاخص بورس امروز با رشد بیش از ۱۵ هزار و ۵۵۸ واحدی روبه‌رو شد و سبب افزایش ارزش سهام عدالت شد. در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ارزش سهام عدالت با رشد ۱.۱ درصدی روبه‌رو شد، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۴ میلیون و ۴۴۸ تومان رسید.

در پایان معاملات امروز ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان رسید.

همچنین امروز یکشنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۰ و در جریان معاملات بازار سهام ارزش معاملات صندوق پالایشی یکم با رشد روبرو شد، امروز قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۷.۸۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۱۰۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایشی یکم با رشد ۱۰ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۲۶۲ تومان معامله شد.

در جریان معاملات امروز بازار سهام نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با رشد ۴.۶۹ درصدی و نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا) رشد ۲.۴۹ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با رشد ۰.۵۶ درصدی امروز را به پایان رساندند، شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) هم همچنان ممنوع متوقف بود. سهامدارانی که از ابتدا این صندوق را نگهداری کرده‌اند، الان زیان ۱۸ درصدی را متحمل شده‌اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دارا دوم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان