تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

مجیدی: به خاطر جام حذفی شرمنده هواداران هستیم

کمک سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: امسال سالی است که باید به هواداران یک جام بدهیم و حمله قوی به آسیا داشته باشیم.

شکست استقلال در جام حذفیرویداد۲۴ فرزاد مجیدی در خصوص فعالیت باشگاه استقلال در نقل و انتقالات تابستانی اظهار داشت: اسامی بازیکنانی که قطعی می‌شوند از طریق رسانه‌های باشگاه اعلام می‌شود. مجموعه و مدیریت باشگاه تمام تلاشش را می‌کند. ما به این هواداران بدهکاریم. به خصوص به خاطر جام حذفی خجالت زده و شرمنده آن‌ها هستیم. شبانه روز تلاش برای خوشحالی آن‌ها تلاش می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه بازیکنان پس از عقد قرارداد از او و فرهاد مجیدی تشکر می‌کنند و به نظر می‌رسد به صورت مستقیم در نقل و انتقالات حضور دارد، گفت: این لطف و محبت بازیکنان است. ما یک‌ مجموعه هستیم. برای موفقیت یک مجموعه همه باید یکدل باشیم. تیمی که یکدل باشد نتیجه می‌گیرد. فکر می‌کنم امسال سالی است که باید به هوادارانمان جام بدهیم و یک حمله قوی به آسیا داشته باشیم.

مجیدی درمورد زمان شروع تمرینات استقلال عنوان کرد: طبق برنامه‌ای سرمربی داده فکر می‌کنم تمریناتمان از پس فردا به صورت جدی شروع می‌شود. مشکل زمین هم از طریق مدیریت باشگاه برطرف شد. آن‌ها هم بیشتر پیگیر بودند و یکدلی بیشتری را می‌بینیم. ان‌شاءالله این یکدلی ادامه داشته باشد. هواداران صبور باشند. آن‌ها هرچه بگویند حق دارند و مقابلشان سر تعظیم‌ فرود می‌آوریم و به صورت شبانه روزی به خاطر آن‌ها تلاش می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: گزینه یحیی گل محمدی به استقلال پیوست


وی درمورد مطرح شدن نام اشکان دژاگه گفت: اجازه بدهید از شخص خاصی نام نبریم. طبق لیست سرمربی تمام اعضای باشگاه تلاش می‌کنند که هوادار خوشحال شود. امروز با تمام بچه‌هایی که آمدند قرارداد بستیم. واقعا باید از آن‌ها تشکر کرد. مجموعه عشق به استقلال، هوادار و پیراهن را به همه ثابت خواهد کرد.

مجیدی درمورد اینکه آیا دلیل عدم تمدید قرارداد برخی بازیکنان بحث مالی و رقم‌های نجومی بوده که شب گذشته فرهاد مجیدی بیان کرد، گفت: واقعیت‌ها را فرهاد گفت و اجازه بدهید خودش در زمان‌ مناسب صحبت کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان