تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
کاهش ارزبری و افزایش داخلی‌سازی در گروه صنعتی ایران خودرو

تحویل اتوبوس آمبولانس ایران خودرو دیزل از نیمه شهریور آغاز می‌شود

تاکنون قرارداد ساخت و تولید ۲۰ دستگاه از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس درخواست شده از سوی سازمان اورژانس کشور منعقد شده و مطابق با این قرارداد، محصولات از نیمه شهریورماه تحویل داده خواهد شد.

تحویل اتوبوس آمبولانس ایران خودرو دیزل از نیمه شهریور آغاز می‌شود

رویداد۲۴  قرارداد ساخت و تولید ۲۰ دستگاه دیگر اتوبوس آمبولانس به زودی منعقد و اجرایی خواهد شد.

ایران خودرو دیزل که پس از یک دهه رکود توانسته تولید اتوبوس را از سر بگیرد و با دستیابی به سود عملیاتی و خروج موفق از بخشی از زیان عملیاتی، به شرکتی سود ده تبدیل شود، برای افزایش سهم بازار داخلی و تولید و توسعه محصولات جدید اقدام کرده است.

در این راستا و بنا بر نیاز کشور و سازمان اورژانس، برای بهبود در نحوه خدمات رسانی، این خودروساز تولید اتوبوس آمبولانس را در دستور کار قرار داده است. در این اقدام تولید قطعات مورد نیاز محصول به شرکت‌های داخلی واگذار شده که به این طریق افزون بر به‌کارگیری توان داخل و کاهش ارزبری، اشتغال‌زایی نیز به وجود آمده است.

این اتوبوس آمبولانس که همان اتوبوس آتروس ۱۲۳۰ ایران خودرو دیزل بوده و به منظور استفاده اورژانس کشور به صورت اتوبوس آمبولانس بازطراحی شده، مجهز به تمامی امکانات درمانی لازم بوده و دارای ۸ تخت، به اضافه یک تخت CPR است. هم چنین قیمت این محصول که با احتساب تجهیزات، ۶۵ درصد آن داخلی سازی شده، ۵۰ درصد نمونه خارجی است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان