تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۰

خوزستان یک روز واکسن دارد، یک روز ندارد/ اندازه یک روز و نیم سهمیه به خوزستان ارسال می‌شود

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه مردم خوزستان از کمبود واکسن کرونا نگران هستند، گفت: باید به طور منظم و روزانه سهمیه واکسن به خوزستان اختصاص یابد نه اینکه یک روز سهمیه داشته باشیم و یک روز نداشته باشیم.

خوزستان یک روز واکسن دارد، یک روز ندارد/ اندازه یک روز و نیم سهمیه به خوزستان ارسال می‌شود

رویداد۲۴ دکتر سیدمحمد علوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به شلوغی برخی مراکز واکسیناسیون کرونا در خوزستان اظهار کرد: شلوغی برخی مراکز به دلیل این است که گاهی اوقات واکسن به اندازه کافی به دست‌مان نمی‌رسد.

وی افزود: زمانی که دوباره مراکز واکسیناسیون شروع به فعالیت می‌کنند، جاماندگان به مراکز مراجعه می‌کنند و این افراد تقریبا کسانی هستند که زمان تزریق نوبت دوم‌شان فرارسیده یا باید در روز‌های قبل مراجعه می‌کردند.


بیشتر بخوانید: هشدار استاندار درباره وضعیت بحرانی خوزستان/ روزانه ۶۰ بیمار کرونا می‌میرند


علوی با بیان اینکه مردم از کمبود واکسن کرونا نگران هستند، گفت: مقداری از این شلوغی‌ها مربوط به نرسیدن واکسن است. در حالی که باید به طور منظم و روزانه سهمیه واکسن به خوزستان اختصاص یابد نه اینکه یک روز سهمیه داشته باشیم و یک روز نداشته باشیم. از طرف دیگر افراد باید بر اساس پیامک مراکز بهداشت برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: اخیرا حدود ۶۰ هزار دوز واکسن به خوزستان اختصاص داده شد. در حالی که ما به طور متوسط روزانه ۳۵ تا ۴۰ هزار دوز واکسن در استان تزریق می‌کنیم و این سهمیه، معادل مصرف یک روز و نصف واکسن در استان خوزستان است.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان