تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰

پیشنهاد پدیده به مربی پرسپولیس؛ مطهری در آستانه جدایی؟

باشگاه پدیده برای چندمین بار به حمید مطهری، دست راست یحیی گل محمدی در پرسپولیس پیشنهاد داده است.

پیشنهاد پدیده به مربی پرسپولیس

رویداد۲۴ پرسپولیس با برگشتن یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی روز‌های شیرینی را تجربه کرده و ۲ بار جام قهرمانی در لیگ برتر را بالای سر برده است. البته یحیی در این مسیر تنها نبوده و همیشه حمید مطهری، مربی‌ای که گفته می‌شود دست راست او است را به همراه داشته است.

موفقیت‌های همین کادر ایرانی چند باشگاه لیگ برتری را وسوسه کرده بود که حمید مطهری، مربی پرسپولیس را از این تیم جدا کرده و به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم خودی بنشانند؛ موضوعی که تا به حال عملی نشده است. با این وجود، اما برای حمید مطهری همچنان مشتری وجود دارد: پدیده. این باشگاه که با تغییر مدیریت روز‌های عجیبی را سپری می‌کند برای چندمین بار به مطهری پیشنهاد سرمربیگری داده است. از طرفی شایعه شده مطهری از شرایط مالی قراردادش راضی نیست و ممکن است این بار به طور جدی تری به پیشنهاداتش فکر کند. در همین رابطه «ایران ورزشی» گزارشی نوشته و شرایط این پیشن‌ها را بررسی کرده است.


بیشتر بخوانید: ولخرجی پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات با جیب خالی!


در بخشی از این گزارش آمده است: حمید مطهری مربی خوش‌فکر و کارآمد پرسپولیس در حالی یک فصل دیگر در اختیار این تیم خواهد بود که ظاهراً از شرایط مالی قراردادش راضی نیست. مطهری حدود شش ماه پیش قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد، اما با توجه به دومین قهرمانی متوالی که به دست آورد توقع داشت باشگاه رقم قراردادش را بالاتر ببرد. در عین حال طی روز‌های اخیر باشگاه در این خصوص هیچ اقدامی نکرده، اما مطهری از این شرایط راضی نیست و با دلخوری کار می‌کند. البته این مربی که غیر از مسائل فنی در مسأله ارتباط با بازیکنان و مدیریت آن‌ها و تمام امور مربوط به تیم دست راست یحیی به حساب می‌آید دلخوری‌اش را به باشگاه انتقال داده و منتظر است مدیران باشگاه هم به درخواست او رسیدگی کنند.

نکته جالب اینجاست که اخیراً مدیران باشگاه پدیده با مطهری تماس گرفته‌اند و برای سپردن سکان هدایت این تیم به او خواستار برگزاری جلسه با این مربی شده‌اند، اما مطهری گفته در خدمت پرسپولیس است و با باشگاهش قرارداد دارد. مطهری طی یک سال و نیم اخیر دوبار از سوی پدیده، دوبار نساجی و یک‌بار سایپا پیشنهاد سرمربیگری داشته که تمام این پیشنهاد‌ها را به‌خاطر اهدافی که با پرسپولیس برای خود دارد رد کرده است، اما در نقطه مقابل انتظار دارد باشگاه هم قدر او را بیشتر بداند و با توجه به شرح وظایف و عملکردش در کادر فنی رقم قراردادش را بالاتر ببرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس
نظرات شما
پیشخوان