تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

یک عضو شورای نگهبان استعفا داد

عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت استعفای محمد دهقان به اطلاع اعضای شورای نگهبان رسیده و طبق آیین‌نامه شورا به اطلاع روسای قوه قضائیه و مقننه نیز می‌رسد.

استعفای دهقان از شورای نگهبان

رویداد۲۴ هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان با اشاره به اینکه آقای محمد دهقان از سوی رئیس جمهور به عنوان معاون حقوقی منصوب شده است، گفت:استعفای آقای محمد دهقان به اطلاع اعضای شورای نگهبان رسیده است.

وی افزود: استعفای آقای دهقان طبق آیین نامه شورای نگهبان به اطلاع روسای قوه مقننه و قضائیه از سوی شورای نگهبان نیز می رسد.

عضو حقوقدان شورای نگهبان در پاسخ به این پرسش که امکان عضویت همزان آقای دهقان در شورای نگهبان و اشتغال در دولت وجود دارد، بیان کرد:طبق قانون اشتغال هم زمان در دولت با عضویت در شورای نگهبان قابل جمع نیست لذا وی استعفای خود را اعلام کرده است.

طحان‌نظیف در پاسخ به این سوال که حجت الاسلام محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضائیه چه زمانی فرد دیگری را به قوه مقننه معرفی می‌کند گفت: چون دیروز حکم آقای دهقان از سوی دولت صادر شده طبیعتا فردی از سوی رئیس قوه قضائیه معرفی می شود که زمان آن هنوز مشخص نیست.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
0
0
ایشان جناب دهقان از دست نشاندگان قالیباف و منفعت طلب از مجلس استعفا داد رفت شورای نگهبان حالا از آنجا به توصیه قالیباف استعفا داد رفت پیش رییسی البته با مهره چینی قالیباف
نظرات شما
پیشخوان