تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰

ممنوعیت تردد با انواع موتور سیکلت در آزادراه شرق سپاهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: با رانندگان خودرو‌هایی که در این آزادراه توقف کرده و حرکات نمایشی و مخاطره‌آمیز موتورسیکلت‌سواران را مشاهده می‌کنند نیز برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

ممنوعیت تردد با انواع موتور سیکلت در آزادراه شرق سپاهان

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از روابط عمومی شرکت آزاد راه شرق سپاهان و پایگاه خبری پلیس، اصغر زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان اظهار کرد: اخیراً شاهد تردد انواع موتورسیکلت در کنارگذر آزادراه شرق اصفهان هستیم که بسیار خطرساز است و در بسیاری از مواقع حوادث جبران‌ناپذیری را به دنبال دارد.

وی با اشاره به تردد موتورسیکلت‌های سنگین از این آزاد راه در روز‌های تعطیل ادامه داد: تردد این موتورسیکلت‌ها در راه‌های عمومی ممنوع است و فقط می‌توانند در پیست‌های مجاز از این موتورسیکلت‌ها استفاده کنند و برای بردن آن‌ها به پیست نیز باید توسط یدک‌کش یا موتورسیلکت‌بر حمل شوند.

زارع در ادامه بیان کرد: موتورسیکلت یک وسیله نقلیه بدون حفاظ است که بسیاری از جوانان با این وسیله نقلیه حرکات نمایشی و خطرسازی انجام می‌دهند و در بسیاری از مواقع باعث مصدومیت و حتی فوت خود و سرنشین آن می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطرنشان کرد: چند روز پیش ۲ برادر که با موتورسیکلت سنگین از شهرضا به مقصد اصفهان در حرکت بودند با کامیون تصادف می‌کنند و هر ۲ برادر جان خود را از دست می‌دهند.

وی در پایان تصریح کرد: هر چند پلیس مستمراً در خصوص استفاده صحیح از موتورسیکلت و رعایت قوانین تأکید دارد، ولی باز هم شاهد هستیم عده‌ای از راکبان موتورسیکلت توجهی به این هشدار‌ها ندارند و با انجام حرکات مخاطره‌آمیز و نمایشی خطرناک یک عمر ندامت و پشیمانی را برای خود و خانواده خود رقم می‌زنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: آتیه صبا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان