تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۰

مافیای مرغ اجازه ارزانی نمی‌دهد!

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز اهواز گفت: توزیع مرغ منجمد در بازار تاثیر بسزایی داشت و اگر به طور مداوم در بازار توزیع می‌شد، شاید قیمت مرغ کشتار روز به ۲۵ هزار تومان هم می‌رسید که قیمت معقولی بود.

قیمت گوشت و مرغ

رویداد۲۴ سید اصغر حسینی‌بهارانچی در خصوص وضعیت بازار مرغ در اهواز اظهار کرد: قیمت مرغ در ۱۰ روز گذشته در بازار با کاهش نسبتا خوبی مواجه شده بود و به هر کیلوگرم ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان برای مصرف کننده رسید.

وی افزود: از نظر موجودی و قیمت، مرغ وضعیت مناسبی داشت اما دوباره قیمت مرغ افزایش یافت و در حال حاضر هر کیلوگرم مرغ کشتار روز با قیمت ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳۰ هزار تومان به دست فروشندگان و با قیمت ۳۰ هزار و ۵۰۰ تا ۳۲ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

    رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز اهواز با بیان اینکه مرغ منجمد دولتی خواهان زیادی در بازار دارد، گفت: توزیع مرغ منجمد دولتی حدود دو هفته است که انجام نشده است و اگر در این زمان توزیع آن متوقف نمی‌شد قیمت مرغ در بازار ثابت می‌ماند؛ مشخص نیست چه دست‌هایی در پشت پرده این بازار وجود دارد که اجازه کاهش قیمت مرغ را نمی‌دهند.


    بیشتر بخوانید: بحران در بازار مرغ/ پیشروی سریع قیمت‌ها


    حسینی‌بهارانچی عنوان کرد: توزیع مرغ منجمد در بازار تاثیر بسزایی داشت و اگر به طور مداوم در بازار توزیع می‌شد، شاید قیمت مرغ کشتار روز به ۲۵ هزار تومان هم می‌رسید که قیمت معقولی بود.

    وی بیان کرد: تعداد عوامل فروش مرغ منجمد در کلانشهر اهواز، ۱۰۴ نفر است و مشکلی از بابت توزیع مرغ منجمد وجود ندارد و فقط با چالش تامین مرغ منجمد دولتی مواجه هستیم.

    منبع: ایسنا
    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    برچسب ها: گوشت و مرغ ، مرغداران
    نظرات شما
    پیشخوان