تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

متقاضیان مسکن ملی بخوانند

عضو هیات‌مدیره بانک‌مسکن با اشاره به اینکه در طرح اقدام ملی مسکن ۳ هزار و ۶۵۴ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان به حساب سازندگان واریز شد، از پرداخت ۲۵۵ میلیارد تومان تسهیلات خبر داد.

قیمت مسکن ملی

رویداد۲۴ محمدحسن علمداری عضو هیات مدیره بانک مسکن، تازه‌ترین وضعیت افتتاح حساب و واریز وجوه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در آن بانک را اعلام کرد.

عضو هیات‌مدیره بانک‌ مسکن با اشاره به اینکه تعداد افتتاح حساب طرح اقدام ملی مسکن در آن بانک، ۲۳۷هزار و ۲۷۲ حساب است، گفت: میزان واریز وجوه مبالغ ۹ هزار و ۳۸۶ میلیاردتومان است که از این میزان ۳ هزار و ۶۵۴ میلیاردتومان برای احداث پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن به حساب سازندگان واریز شده است.

    علمداری ادامه داد: در حال حاضر ۵هزار و ۷۳۲ میلیاردتومان نیز در حساب بانک است و به تدریج با پیشرفت فیزیکی و آغاز احداث به پروژه‌ها تخصیص خواهد یافت.

    وی با اشاره به اینکه بانک مسکن از محل تسهیلات ۲۵۵ میلیاردتومان به متقاضیان پرداخت کرده است، افزود: در مجموعه یکهزار و ۱۷۲ پروژه طرح اقدام ملی مسکن به تعداد ۶۷ هزار و ۱۳۲ واحد معرفی شده که تعداد ۱۶ هزار و ۶۲۵ واحد قراردادهایشان منعقد شده است.

    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    برچسب ها: مسکن ملی ، قیمت مسکن
    نظرات بینندگان
    انتشار یافته: ۴
    اریا احمدی
    |
    Iran (Islamic Republic of)
    |
    ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0
    0
    توروخدا به فکر مردم بیچاره باشید ازکجا بیاریم خونه بخریم حتی یه خونه۵۰متری هم تو تهران نمتانیم بخریم این عدالته این انصافه توروخدا خونه تو تهرون خیلی گرونه
    م ج
    |
    Iran (Islamic Republic of)
    |
    ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0
    0
    توروخدا هرکاری میکنید زود باشید زنم داره طلاق میگیره من هم دلم به همین خونها خوشه تشکر
    حسین
    |
    Iran (Islamic Republic of)
    |
    ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    0
    0
    از مسئولین محترم خواهشمندیم نسبت به طرح ملی استان زنجان.پروژه کوی نصر نظارت کافی داشته باشند.احتمالا تخلفاتی درحال وقوع هست
    جانعلی مصطفی لو
    |
    Iran (Islamic Republic of)
    |
    ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0
    0
    س چندبارازطریق اینترنت پیام دادم وضیعتم راگفتم نه خانه دارم نه زمین که یک سرپناه دورست کنم که پیش خانواده شرمنده نباشم منکه نهپسندازی ندارم شماروبه خدارحمتان به بچه هام بیاد ماروازاینبیخانه مانی نجات بدین
    نظرات شما
    پیشخوان