تاریخ انتشار: ۱۹:۰۴ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گریه این دختران برای محمدرضا گلزار نخندیم

مهدی بذرافکن؛ روزنامه‌نگار و تحلیلگر مسائل اجتماعی در یادداشتی به کلیپ گریه‌های بی‌امان دختران طرفدار محمدرضا گلزار، بازیگر معروف سینما واکنش نشان داد.

گریه دختران برای گلزار

رویداد۲۴  مهدی بذرافکن؛ روزنامه‌نگار و تحلیلگر مسائل اجتماعی در یادداشتی به کلیپ گریه‌های بی‌امان دختران طرفدار محمدرضا گلزار، بازیگر معروف سینما واکنش نشان داد.
او نوشت:

* حال، اما این کلیپ دستمایه‌ای شده برای تمسخر این چند دختر و پسر نوجوان که چرا اینگونه برای بازیگری مثل محمدرضا گلزار اشک می‌ریزند.
بیشتر بخوانید: عکس نیمه برهنه محمدرضا گلزار حاشیه ساخت!
* کلیپی که می‌بینید یکی دو روزی است در فضای مجازی منتشر شده، مورد توجه قرار گرفته و البته که مورد تمسخر هم قرار گرفته است. کلیپ البته خود گویاست و نیاز به توضیحی ندارد. اما همانطور که می‌بینید مصاحبه شوندگان، نوجوانان هستند.

* نوجوانان دختری که به اقتضای سن و سالشان، احساساتی و زود رنج هستند و بلافاصله برای چیزی که دوستش دارند و به آن معتقدند واکنش سریع نشان می‌دهند. حال، اما این کلیپ دستمایه‌ای شده برای تمسخر این چند دختر و پسر نوجوان که چرا اینگونه برای بازیگری مثل محمدرضا گلزار اشک می‌ریزند.

* جدا از بحث روانشناسی دوران نوجوانی و عکس العمل هایشان در برابر اطرافیان و رویداد‌های مختلف، همین یدک کشیدن عنوان نوجوانی خود عاملی مهم است برای درک این نوجوانان عاشق محمدرضا گلزار و اشک هایشان.

* بعد از آن به شخصیت آقای بازیگر باز می‌گردد. الحمدالله! ما بازیگران خوش تیپ و خوش استایل کم نداریم. اما چرا فقط محمدرضا گلزار چنین عاشقان سینه چاکی دارد؟

* پاسخش به نوع برخورد این ستاره با طرفدارانش است. او تا آنجایی که بتواند هرجا که طرفدارانش باشند و شرایط مناسب، با همه آن‌ها عکس می‌گیرد و امضا می‌دهد؛ نوجوان هم همین را می‌خواهد حس اهمیت داده شدن آن هم از طرف یک شخصیت معروف.

* اگر در این کلیپ می‌بینیم دختران نوجوان در پاسخ به سوال مجری که اگر روزی محمدرضا گلزار نباشد چه می‌کنید؟ چنین احساساتی و از خود بیخود می‌شوند و اشک هایشان جاری می‌شود؛ خواهر من!، برادر! من اقتضای سن شان است. اقتضای سن شان است لطفا بی جهت سرزنششان نکنیم. شماتتشان نکنیم و البته که مسخره شان هم نکنیم.

* نکته:بر اساس آخرین تقسیم بندی سازمان بهداشت جهانی، سن (۱۸ تا ۲۵ سالگی) سن نوجوانی است؛ این سازمان قبلا تا ۱۹ سالگی را سن نوجوانی می‌دانست.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Belgium
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
0
2
آقای تحلیلگر لطفا این را هم اضافه کنید که امروز مرغ همسایه ما چند بار اسم ایشان را تکرار کرد و گفت که بدون او دیگه تخم نمیگذاره !
نظرات شما
پیشخوان