تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

اولین واکنش به خبر مذاکره استقلال با جواد نکونام/ فرهاد رفتنی شد؟

جدیدترین اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال تهران به سوال پیرامون آینده همکاری با فرهاد مجیدی پاسخ داد.

جایگزین فرهاد مجیدی در استقلال

رویداد۲۴ پرونده فرهاد مجیدی و تیم استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکست مقابل الهلال عربستان بسته شد و حالا شایعات فراوانی درباره وضعیت این سرمربی مطرح است. گزینه‌های احتمالی نیز برای سرمربیگری استقلال مطرح شده اند.

یکی از سئوالات متعدد هواداران درباره سرنوشت فرهاد مجیدی در استقلال است. برخی متعصبانه او را همچنان منجی استقلال می دانند و عامل شکست‌های استقلال را مددی و مدیریت می دانند اما برخی دیگر استقلال را بدون مجیدی می خواهند و معتقدند آبی های پایتخت با مجیدی رنگ جام را هم نخواهند دید.

احمد مددی مدیرعامل استقلال در آخرین اظهارنظر درباره سرنوشت فرهاد مجیدی و شایعه مذاکره با جواد نکونام برای سرمربیگری استقلال تهران گفت: یک فصل فوتبالی‌مان به پایان رسیده است؛ جام حذفی را که نگرفتیم، لیگ هم سوم شدیم و در لیگ قهرمانان آسیا حذف شدیم. این حق هیات مدیره و مدیرعامل است که جمع بندی کلی راجع به عملکرد سرمربی محترم تیم داشته باشد.


بیشتر بخوانید: اتفاقی مهم و سرنوشت ساز درباره فرهاد مجیدی/ شرایط تغییر کرد؟


وی اضافه کرد: آن چیزی که آقای ملکیان رئیس هئیت مدیره استقلال درباره سرنوشت فرهاد مجیدی به آن اشاره کردند نیز همین حرف بنده است. به قضایا حرفه‌ای نگاه می‌کنیم. گزارش آقای مظلومی که هشت روز کنار تیم بوده را بررسی می‌کنیم و بر اساس این ارزیابی‌ها درباره ادامه همکاری یا قطع همکاری با فرهاد مجیدی تصمیم گیری می کنیم. 

اظهارات مددی مشخص می‌کند باید برای مشخص شدن وضعیت مجیدی منتظر برگزاری جلسه هیات مدیره و در نهایت تصمیم‌گیری آنها بمانیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
0
0
اقای سجادی استقلال در این ۶و۷ سال مظلوم واقع شد شفر تیم را درست کرد اما با مهندسی اورا بر کنار کردند تا استقلال علاوه‌ قهرمان نشدن بدهی سنگین داشته باشد در رابطه با استرا همین کار را کردند بد هی سنگین وبی ثبات کردن تیم استقلال تا پرسپولیس بدون مزاحمت قهرمان شود پروژه این بود مدیران انتخابی سلطان فر برای استقلال بی ثبات کردن استقلال وپر دادن مربیان موفق و بدهکار کردن استقلال تا استقلال نتواند بازیکن خوب جذب کند تا تیم قوی نباشد اوین کارها همه در جهت قهرمان کردن پرسپولیس بوده جالب از عجایب فوتبال اختیار استقلال در دست سلطان فر پرسپولیسی استقلال باید تضعیف باشد تا پسرش شاد باشد
اس اس آسیایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
0
0
قصد تخریب 7 مقدس رو دارن تا ابد میگم در گور هم میگم عشق فقط فرهاد باهاش ۱ونیم بستید باید یک فصل رو بمونهههههه
muosa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
0
0
نه اینکه پرسپولیس بدهی نداره ونداشته کدوم قهرمان کردن چندبارپنجره نقل شمابسته مانده نهایتش چند هفته یاروز ولی پرسپولیس تا چندماه باپنجره بسته به رقابتها رفته یکم تعصب روکناربگذار واقع بین باش
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
0
0
از سال ۱۳۵۰ تابحال بازی های استقلال را پیگیری میکنم.هیچوقت این قدر ای تیم محبوب را اینقدر پریشان ندیدم.
موضوع اصلا فرهاد مجیدی نیست.هر چند ایشان ضعیف عمل کرده.
اگه قلعه نوعی مربی تیم بود ، طراحان نمی توانستند اینقدر تیم را ضعیف کنند.
آخه چطوری یک تیم که باید با الهلال بازی کنه باید ۸بازیکنان مانند قائدی و .... از دست بدهد و بازیکنان جدید که همدیگر خوب نمیتوانند پیدا کنند بیارند.
حال نگاه کنید پرسپولیس مثل آب خوردن الهلال را میبره ، چون ثبات داره، نه اینکه قوی است،
استقلال اگه خوب عمل میکرد ، جز ۴ تیم نیمه نهایی بود.
بابا اینقدر سر اعصاب هوادارانی استقلال راه نروید.
باور کنید ، اخلاقی نیست، بازی برد برد بلد نیستید.
مانند قرن ۱۸ مدیریت میکنید.
قلعه نوعی با هر تیمی میبره ، نتیجه میگیره، اون هم از کخ ، شفر و استرا که عملا بیرونشان کردید.خیلی تابلو تیم استقلال را تو اوج زمین میزنید.
حالا مجیدی دنبال جاسوس میگرده که کی به فکری گزارش میده. بابا آدرس اشتباه به هوادار ندهید.
حسن روشن حالا لالمونی گرفته
نظرات شما
پیشخوان