تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۰

اعتراف تلخ بازيکن استقلال؛ در مسير قهرماني نيستيم

مهدي مهدي پور هافبک آبي‌ها با صراحت خاصي گفت: استقلال هيچ کدام از مصالح لازم براي قهرماني را ندارد و اگر قهرمان شود، يک معجزه عجيب رخ داده است.

بازیکنان استقلال

رویداد۲۴ پس از حذف استقلال از ليگ قهرمانان آسيا، شجاعت مي‌خواهد که يکي از بازيکنان اين تيم مصاحبه کند.

مهدي مهدي‌پور که در نيم‌فصل دوم فصل قبل جزو خوب‌هاي استقلال و خريدهاي موفق اين تيم بود، درباره اتفاقات رخ داده و آينده تيم توضيحاتي داده است.

شما وقتي مي‌خواهيد براي جنگ به ميدان برويد، تيمي که پشتيباني و حمايت مي‌کند، از تيمي که قرار است در زمين بجنگد، مهم‌تر است. در اين زمينه هم الهلال خيلي قوي‌تر از ما عمل کرد و شايد هزينه يک‌بازيکنش بودجه چند سال استقلال بود.

ما اگر يک مقدار خودباوري بيشتري داشتيم و موقعيت‌هايمان تبديل به گل مي‌شد، قطعا نتيجه ديگري رقم مي‌خورد.

ما دلمان خيلي پر است. يکسري اتفاقاتي افتاد که باعث تضعيف ما شد. اين تيم استقلال قطعا تيمي نبود که در دور گروهي از گروه مرگ صعود کرد. اگر بازيکنان کليدي‌مان ‌که از دست داديم، مانده بودند، قضيه خيلي فرق مي‌کرد.

آقايان (مديريت فعلي) چه باشند يا نباشند، در نهايت اين ما هستيم که مي‌مانيم و تا آخر فصل چشم‌مان توي چشم هوادار است. هوادار از ما انتظار دارد. البته حالا من نمي‌خواهم باخت به الهلال را توجيه کنم. اصلا توجيه ندارد. استقلال تيم بزرگي است و در همه بازي‌ها بايد برنده شود حتي مقابل الهلالي که اين همه هزينه کرده و 2 تا بازيکن گرفته که هزار ميليارد تومان هزينه فقط براي همين 2 بازيکن شده است.


بیشتر بخوانید: مدیرعامل جدید استقلال مشخص شد؟


متأسفانه يکسري آدم‌ها در باشگاه هستند که مثل برگ روي آب مي‌مانند، مي‌آيند و مي‌روند و در نهايت بازيکنان مي‌مانند و هواداران.

مهدي (قائدي) براي زندگي شخصي خودش و خانواده‌اش تصميمي گرفت که من به آن احترام مي‌گذارم ولي چرا فرشيد اسماعيلي نبايد در يک بازي به اين مهمي در کنار ما باشد؟!

فرشيدي که اصلا مشخص است دلش با تيم است. وقتي که روي سکوها هم است سعي مي‌کند بچه‌ها را راهنمايي کند. مثلا مي‌گفت وريا پشت سرت يار است و يا بچه‌ها توي زمين فلان کار را انجام ‌دهيد و از اين قبيل مسائل. مي‌خواهم بگويم تا اين حد دل فرشيد با تيم است.

ما از پارسال کلي مطالبه داريم و از امسال هم هيچ‌گونه دريافتي نداشته‌ايم. يک دريافتي هم که قبل از بازي با الهلال براي ما ريختند، همان هم باعث دلخوري شد. خودتان ببينيد کار به کجا کشيده که پول هم که براي ما مي‌ريزند، باعث دلخوري مي‌شود.

آقايان به قولي که مي‌دهند عمل نمي‌کنند! وقتي قول مي‌دهند که پول پارسال را تسويه مي‌کنند، نبايد طوري به من پول بدهند که بازهم 20 تا 30 درصد پول پارسالم بماند.

ما اصلا قبل از بازي آسيايي گفتيم ما براي امسال پولي نمي‌خواهيم، شما همان پول پارسال ما را بدهيد؛ حالا براي سال جديد وقت هست، ولي متأسفانه همين اتفاق هم نيفتاد. درصورتي که فرهاد مجيدي به ما گفت من از باشگاه قول گرفتم قبل از بازي‌هاي آسيايي پول‌هاي فصل قبل‌تان تسويه مي‌شود و 20 درصد هم از پول سال جديد را دريافت مي‌کنيد. همين مسائل ريز مثل خوره تمام روح، مغز و تمام تمرکز بازيکن را مي‌خورد.

من جايي بودم که قهرمان شدم و مسير قهرماني را ديدم. به خدا مسير قهرماني اين نيست. اصلا مسير قهرماني اين شکلي نيست. شما بهترين بازيکنان دنيا را هم بگيريد، اگر آن مسير درست را براي قهرماني پيش نرويد، قطعا نمي‌توانيد قهرمان شويد. الان به‌نظرم ما هيچ‌کدام از موارد مورد نياز براي قهرماني را نداريم. يعني اگر قهرمان شويم، يک اتفاق عجيب و غريب رخ داده است. قهرماني استقلال مثل يک‌معجزه خواهد بود؛ چراکه هيچ‌کدام از آيتم‌هايي را که بايد داشته باشيم تا قهرمان شويم، در بحث تدارکات و بقيه مسائل ‌نداريم.

به خدا خود من در زندگي‌ام اينقدر نگران نبودم که نگران امسال استقلال هستم. اصلا نگراني همه بچه‌هايمان همين است. همه بچه‌ها نگران هستند و از نگراني هم است که اين حرف‌ها را مي‌زنيم وگرنه ما پارسال هم مشکلات زيادي داشتيم و سال قبل حداقل خود تيم اميدوارکننده بود اما امسال متأسفانه همه‌چيز نگران‌کننده است.

من شخصا امسال شانس سپاهان را خيلي زياد مي‌دانم هرچند قطعا ما با تمام وجود براي قهرماني مي‌جنگيم چراکه استقلال اصلا به جز قهرماني حق ندارد براي چيز ديگري بجنگد. سپاهان مسيرش مسير قهرماني است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان