تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

سکوت فرهاد مجیدی بالاخره می‌شکند؟

هواداران استقلال در انتظار صحبت هاي فرهاد مجيدي درباره مسائل روز اين تيم هستند.

فرهاد مجیدی

رویداد۲۴ بعد از مصاحبه تلويزيوني و تند احمد مددي در برنامه تلويزيوني ورزشگاه و حرف‌هايي که عليه فرهاد مجيدي برزبان آورد، سرمربي استقلال با گذشت حدود 5 روز هيچ واکنشي به اين مساله نداشته است.

مجيدي فقط بعد از مصاحبه مددي در يک استوري اينستاگرامي اعلام کرد که به زودي در يک برنامه تلويزيوني با هواداران استقلال صحبت مي‌کند.

سرمربي استقلال که معمولا مصاحبه‌هايش را روي صفحه رسمي خودش منتشر مي‌کند و علاقه چنداني به انجام مصاحبه تلويزيوني ندارد، اينبار وعده کرده که با رسانه ملي صحبت کند.


بیشتربخوانید: هشدار به جواد نکونام برای جانشینی فرهاد مجیدی در استقلال


از اين رو دست اندرکاران برنامه فوتبال برتر تلاش هايي را انجام دادند تا امشب مجيدي ميهمان تلفني يا حضوري اين برنامه باشد و بتواند همه مسائل را درباره استقلال و بلاتکليفي هاي باشگاهش صحبت کند.

حال هواداران استقلال اميدوار هستند مجيدي که همواره سعي کرده صادقانه با آنها صحبت کند، امشب سکوت خود را درباره اتفاقات عجيب و غريب استقلال بشکندو حرف‌هايش مرهمي بر زخم‌هاي روزهاي گذشته آنها باشد.

بايد ديد آيا سرمربي استقلال بعد از انجام اولين تمرين بعد از ديدار با الهلال که عصر امروز برگزار مي‌شود، به وعده اش درباره مصاحبه تلويزيوني عمل مي‌کند يا خير.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان