تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

در زمان خرید ویلا به این نکات توجه کنید تا سرتان کلاه نرود!

اولین و مهم‌ترین نکته ای که باید در زمان خرید ویلا به آن توجه کنید، بودجه‌ است. بودجه‌ی شما تعیین می کند که توان خرید ویلا در کدام شهرهای شمالی را دارید.

در زمان خرید ویلا به این نکات توجه کنید تا سرتان کلاه نرود !

رویداد۲۴ خرید ویلا در شهرهای شمالی کشور، گزینه‌ی بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری است. با خرید ویلا یک سرمایه گذاری مطمئن و پرسودی را تجربه می‌کنید. البته به شرط آن که نکات لازم را در زمان خرید بدانید، و با قوانین خرید و فروش ملک در شمال ایران آشنا باشید. در غیر این صورت، معامله پرخطری را انجام می دهید که امکان ضرر و زیان دارد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با این قوانین و نکات مهم آشنا شوید

بودجه خود را ارزیابی کنید

اولین و مهم‌ترین نکته ای که باید در زمان خرید ویلا به آن توجه کنید، بودجه‌ است. بودجه‌ی شما تعیین می کند که توان خرید ویلا در کدام شهرهای شمالی را دارید. بعد از مشخص شدن بودجه می توانید به انتخاب شهر و سایر موارد که در ادامه به آن می پردازیم، فکر کنید. این نکته هم به خاطر داشته باشید که خرید ویلا در نوشهر، نور و یا سایر شهرهای مازندرانی، نیازمند بودجه بیشتری است.

تعیین وضعیت مالکیت و سند ملکی

در زمان خرید ویلا حتما از وضعیت مالکیت ویلا مطمئن شوید. با توجه به گسترده بودن بازار ویلا در شمال کشور، احتمال هر گونه خطا و یا کلاهبرداری است. خرید و مشاوره گرفتن از املاک های معتبر در منطقه، به شما کمک می‌کند که منطقی و عاقلانه تر تصمیم بگیرید. هنگام خرید ویلا حتما از فروشنده بخواهید که وضعیت مالکیت ویلا را مشخص کند و تمام استعلامات لازم را قبل از خرید ملک بگیرید.

زمین و نقشه ویلا را بررسی کنید

اگر به قصد سرمایه گذاری اقدام به خرید ویلا کرده‌اید، حتما زمین و راه های اطراف آن را بررسی کنید. یکی از نکات مهم که در زمان سرمایه گذاری ارزشمند است، زمین و جاده‌های اطراف ویلاست.

از امکانات اولیه ویلا مطمئن شوید

معمولا ویلاهای ساخته شده در شمال کشور از امکانات اولیه مانند آب، برق، گاز و … برخوردارند و با بازدید اول می توان این مورد را ارزیابی کرد. اگر قصد خرید ویلا در روستاهای اطراف شهر را دارید یا ویلاهای دور و جنگلی، باید به این نکته هم توجه کنید که ممکن است ویلای مد نظر شما این امکانات اولیه را نداشته باشد. این نکته هم بخاطر داشته باشید که، این ویلا ها همیشه مشتری ندارد. و افراد خاصی حاضر به خرید این نوع ملک ها هستند. در نتیجه ممکن است در زمان فروش آن نیازمند زمان بیشتری باشید.

نمای داخلی و خارجی

به علت رطوبت موجود درهوا و شرجی بودن، استفاده از مصالح عالی و درجه یک در زمان ساخت ویلا بسیار حائز اهمیت است. حتما به معماری داخلی و خارجی ویلا در زمان خرید توجه کنید.

نورگیری ویلا

تفاوتی ندارد که قصد خرید ویلا دارید یا آپارتمان. در هر صورت نورگیر بودن محیط از جمله عواملی است که همیشه حائز اهمیت است و می تواند نقطه مثبتی برای انتخاب یک ویلا باشد.

دسترسی محلی

معمولا اگر قصد خرید ویلا در نور یا شهرهای اطراف را دارید، دغدغه خاصی در دسترسی محلی ندارید. چرا که  مراکز خرید و تفریحی زیادی در نزدیکی این شهرها وجود دارد که می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. اما اگر قصد خرید ویلا در اطراف شهر و یا روستاها را دارید، حتما به این موضوع توجه کنید که ویلا دسترسی محلی خوبی داشته باشد.

اگر قصد خرید ویلا دارید، پیشنهاد می کنیم به وب سایت شابش مراجعه کنید. شابش وب سایت تخصصی درج آگهی املاک در ایران است که علاوه بر آپارتمان می توانید ویلاهای موجود در تمامی شهرهای شمالی را در آن جستجو کنید. به علت تخصصی بودن این وب سایت، تمامی آگهی های موجود در آن باکیفیت و همراه با عکس و فیلم واقعی از ملک است که می توانید در زمان جستجوی ملک بسیار مفید باشد.

برچسب ها: خرید مسکن
نظرات شما
پیشخوان