تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

اعلام قیمت رسمی مرغ/ بالاتر از این مبلغ نخرید

نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی اظهار داشت: براساس مصوب قیمت گذاری در کشور، قیمت مرغ نباید بیشتر از ۲۸ هزار و نهایت ۲۹ هزار تومان در بازار باشد و اگر قیمت مرغ بیشتر از این در بازار است سودجویی محسوب می شود.

قیمت گوشت و مرغ

رویداد۲۴ حبیب اسدالله نژاد، نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی در خصوص قیمت گذاری مرغ در بازار به چه صورت است، بیان کرد: براساس مصوب قیمت گذاری در کشور، قیمت مرغ نباید بیشتر از ۲۸ هزار و نهایت ۲۹ هزار تومان در بازار باشد و اگر قیمت مرغ بیشتر از این در بازار است سودجویی محسوب می شود و دستگاه های نظارتی لازم است که در خصوص افزایش قیمت مرغ بیشتر از ۲۹ هزار تومان در بازار ورود کرده و جلوی این سودجویی ها را بگیرند.

    وی ادامه داد: اما واحدهای مرغداری در تامین نهاده‌های دامی کاملا دچار مشکل هستند و بسیاری تا به امروز نهاده‌هایی که به واحدهای مرغداری باید اختصاص می‌یافت، اختصاص داده نشده است و حتی اگر در حاضر هم این تفویض صورت بگیرد و به دست واحدهای مرغداری برسد، دوره پرورش به پایان رسیده و عملا یک دور واحدهای مرغداری با واحدهای آزاد تولید کرده‌اند. که این موضوع یک نقصان و یک ایراد بزرگ است و انتظار ما این است که این قضیه بصورت درست رفع مشکل شود.

    اسدالله نژاد گفت: قرار شده است که مشکل کمبود مرغ برای ماه‌های آینده از طریق واردات تخم مرغ نطفه‌دار تامین شود که این فعالیت شروع شده است.

    وی در پایان تاکید کرد: اگر جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها به اندازه کافی باشد و نهاده از سوی دولت تامین شود تامین مرغ کشور در ماه‌های آینده به راحتی میسر خواهد شد.

    منبع: ایلنا
    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    برچسب ها: گوشت و مرغ ، مرغداران
    نظرات شما
    نظرسنجی
    آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
    پیشخوان