تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۴ مهر ۱۴۰۰

سناریوهای پیش روی بازار رمز ارزها

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴ درصد رشد کرده و به ۶۱ هزار دلار رسیده است و این رشد سناریو بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری را دوباره بر سر زبان‌ها انداخته است.

قیمت روز ارزهای دیجیتال

رویداد۲۴ بیت‌کوین نسبت به هفته گذشته بیش از ۱۲ درصد رشد کرده است اما آلت‌کوین‌ها هنوز به رشد جدید بیت‌کوین واکنش خاصی نشان ندادند و بسیاری از کارشناسان عقیده دارند به زودی حرکت آلت‌کوین‌ها هم شروع می‌شود.

امیرحسین نام‌آور، کارشناس بازارهای مالی در رابطه با بازار رمزارزها گفت: بیت‌کوین به مقاومت خورده و احتمال اصلاح این ارز وجود دارد اما به نظرم روند کلی بازار صعودی است و اصلاح موقتی خواهد بود.

    این کارشناس در رابطه با احتمال اصلاح بازار گفت: سناریوهای زیادی در رابطه با اصلاح بازار محتمل است اما اولین محدوده حمایتی ۶۰ هزار دلار، دومین محدوده ۵۸ هزار دلار و سومین محدوده ۵۲ هزار دلار است.

    این کارشناس در رابطه با زمان رشد آلت‌کوین‌ها گفت: به نظر می‌رسد بعد از رشد بیت‌کوین سلطه بیت‌کوین کمی کاهش پیدا می‌کند و پول به سمت آلت‌کوین‌ها روانه می‌شود و بعد زمان رشد آلت‌کوین‌ها است.

    نا‌م‌آور در پایان گفت: اگر بیت‌کوین بتواند مقاومت ۶۴ هزار و ۸۰۰ دلار را با قدرت پشت سر بگذارد می‌توانیم امید رشدهای زیادی در سایر آلت‌کوین‌ها باشیم.


    بیشتر بخوانید: معاوضه آپارتمان و پمپ بنزین با «بیت کوین»


    بازار از دیروز تا امروز

    بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از چهار درصد رشد کرده و در محدوده ۶۱ هزار دلار معامله می‌شود.

    کندل‌ها در سقف کانال اندیکاتور بولینگرباند قرار دارند و شاخض مقاومت نسبی هم در حال بازگشت و خروج از محدوده اشباع خرید است و این موضوع هم سیگنال خوبی نیست.

    اما اندیکاتور مکدی روی محدوده قیمتی ۵۷ هزار دلار سیگنال خرید صادر کرده بود و سیگنال صعودی این اندیکاتور هنوز پابرجا است.

    ارز دیجیتال GRT در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بازدهی را داشته است.

    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    برچسب ها: ارز دیجیتال ، رمز ارز
    نظرات شما
    پیشخوان