تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۰۴ آبان ۱۴۰۰

بازدید مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا از مجتمع تولیدی صبا

دکتر تاجیک مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به همراه هیأت همراه از خطوط تولیدی و پروژه‌های طرح توسعه علی‌الخصوص پروژه ملی استیل کورد بازدید کرد.

آتیه صبارویداد۲۴ به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع لاستیک (نخ و تایر صبا)، دکتر حسن تاجیک مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به همراه سید علیرضا میرنیا عضو هیأت مدیره و معاون امور اقتصادی و نرگس یزدانیان معاون نظارت بر شرکت ها با همراهی دکتر حسین صنعان مدیر عامل مجتمع تولیدی صبا از مجتمع تولیدی صبا بازدید کردند.

پیش از بازدید میدانی، مدیر عامل مجتمع تولیدی صبا ضمن تشریح عملکرد موفق کارخانه در همه‌ی زمینه‌ها، به بیان اهمیت اجرایی شدن طرح‌های توسعه در مجموعه پرداخت.

ایشان با یادآوری اینکه در گذشته‌ای نه‌چندان دور کارخانه تا مرز ورشکستگی رفته بود، عنوان کرد با همت مثال زدنی کارکنان شرکت از چند سال گذشته تاکنون، این مجتمع به یکی از قویترین مجموعه‌های تولیدی در شستا تبدیل شده است.

از دستاوردهای مهم مجتمع تولیدی صبا میتوان به تولید پارچه ایربگ و بومی سازی تکنولوژی پیچیده‌ی آن اشاره کرد.

لازم به ذکر است تولید پارچه ایربگ با بالاترین استاندارد کیفی برای اولین بار در تاریخ کشور انجام شده و این مجموعه بعنوان یک شرکت دانش بنیان در حوزه‌ی صنعت مطرح است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان