تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰

قابلیتی از واتس‌اپ که خراب است!

به‌ زودی می‌توانید با ایموجی به پیام‌های واتساپ واکنش نشان دهید اما در حال حاضر این قابلیت خراب است.

واتس آپ
رویداد۲۴ چند روزی است که خبرهای مختلفی از متا (فیسبوک سابق) در فضای مجازی منتشر می‌شود. کمی قبل متوجه شدیم که واتساپ، یکی از زیرمجموعه‌های متا، عبارت «WhatsApp From Facebook» را به «WhatsApp From Meta» تغییر داده است. اکنون گزارش دیگری درباره این پیام‌رسان منتشر شده که از اضافه شدن قابلیتی جدید به آن خبر می‌دهد.

به گزارش دیجیتال ترندز، این ویژگی جدید باعث می‌شود که کاربران بتوانند به‌جای نوشتن متن درباره بعضی پیام‌ها، با ایموجی به آن‌ها واکنش نشان دهند. به‌عنوان بخشی از چشم انداز این شرکت برای یکپارچه‌سازی تجربه کاربری در همه اپ‌های خود، واتساپ متعلق به متا ممکن است به کاربران اجازه دهد تا مانند اینستاگرام و مسنجر، با ایموجی به پیام‌ها پاسخ دهند. اکنون تنها مانعی که سر راه این ویژگی وجود دارد، این است که هنوز کاملا کاربردی نیست و نمی‌توان از آن به درستی استفاده کرد!

پس از اینکه ویژگی مذکور در ماه آگوست توسط WABetaInfo مشاهده شد، اکنون در دسترس برخی از کاربران واتساپ قرار گرفته است. این قابلیت با به‌روزرسانی بتای ۲.۲۱.۲۲.۱۷ واتساپ در دسترس است و ظاهرا در حال حاضر به سیستم‌عامل اندروید محدود می‌شود.

روش کار آن نیز درست مانند دیگر اپلیکیشن‌های متا است؛ تنها کافی است انگشت خود را روی حباب پیام فشار دهید تا بتوانید از بین شش ایموجی تعیین‌شده یکی را برای واکنش انتخاب کنید. تا اینجا همه چیز به درستی کار می‌کند اما باید به این مسئله اشاره کنیم که در حال حاضر واکنش شما به پیام‌های فرد مقابل برای او نمایش داده نمی‌شود. درواقع، این قابلیت خراب است و یک‌طرفه اجرا می‌شود.

در ادامه اسکرین‌شات منتشر شده توسط خبرنگاران دیجیتال‌ ترندز را مشاهده می‌کنید که هنگام آزمایش کردن قابلیت جدید واتساپ به مشکل برخورده‌اند. همان‌طور که می‌بینید، درحالی‌که یکی از آن‌ها می‌تواند از بین شش ایموجی یکی را انتخاب کند، فرد دیگر قادر نیست واکنش او به متن خود را ببیند.

در نهایت، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که شرکت این ویژگی ناتمام را در به‌روزرسانی‌های آتی برطرف کرده یا تا توسعه نسخه‌ پایدار قابلیت مذکور، آن را از واتساپ حذف کند.

منبع: زومیت
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان