تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

رضایی: دولت دیگر دست در جیب مردم نمی‌کند +فیلم

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با اشاره به این که کسری بودجه بزرگترین آسیبی است که در دولت سیزدهم با آن مواجه شدیم گفت: در آذرماه اخبار خوبی به گوش مردم خواهد رسید.

رویداد۲۴ محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور تصریح کرد: مهمترین چالش پیش روی دولت در آغاز کار، کسر بودجه ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی بود که خوشبختانه این کسری به مقدار زیادی حل شده است همچنین قطع استقراض از بانک مرکزی و چاپ پول بدون پشتوانه نیز اولویت دیگر دولت در حوزه اقتصاد بود.

وی افزود: خوشبختانه درآمد‌های جدیدی تعریف شده است تا فشار بیشتری روی مردم وارد نشود و دولت با هزینه کردن از جیب مردم نخواهد خود را تامین کند برنامه‌های جدیدی هم داریم که فکر می‌کنم آذر ماه اخبار خوبی به گوش مردم خواهد رسید.

رضایی اضافه کرد: مهمترین مسئله کشور امروز اقتصاد است و از بعد معیشت و زندگی مردم و از بعد پیشرفت و رشد اقتصادی کشور که باید صورت بگیرد. در این دولت در هر دو زمینه برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته که تنها به مسائل روزمره اکتفا نکنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محسن رضایی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محبوب از تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
1
خوب اقای رضایی بفرمایند چطور می شد دولتهای قبلی دست تو جیب مردم می کردند و شما که دبیر مصلحت نظام بودی اعتراض نمی کردید اصلا چرا باید دولتها دست در جیب مردم ببرند لطفا شفاف توضیح دهید تا مردم هم متوجه شوند این چه نوع صیغه است . ولی اقای رضایی به نظر من به عنوان یک ایرانی جور دیگری فکر می کنم دولتها خیلی وقت است که دست در جیب مردم کرده اند این تازگی ندارد وقتی مام کلا و خدمات دولتی بطور سر سام اوری گران می شوند و به تبع ان تمام مایحتاج مردم گران می شود یعنی چه حاصل سود این گرانیها چه می شود و به جیب چه کسانی سرازیر می شود در مدت دو سال گذشته بطور میانگین اجناس بیش از 200 در صد گران شده است این یعنی فقر شدن مردم و فربه شدن پولداران در این میان نقش دولت چیست چرا مسولان کشور برای مهار تورم و گرانی و بیکاری و نبود اینده روشن برای اقتصاد چاره ای نمی کنند شما به عنوان معاون اقتصادی دولت فکر نمی کنید اگر همین روال ادامه یابد منجر به فرو پاشی اقتصاد خواهد شد که انوقت کار از کار گذشته است ولی به عقیده من در بین مسولان که برای نجات کشور فکری بکنند دیده نمی شود شاید صلاح در این است که کشور در رکود به سر ببرد با این روشی که در پیش گرفته شده است ایندگان در مورد ما چه فکر خواهند کرد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان