تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۴ آبان ۱۴۰۰

خودرو تا پایان ۱۴۰۰ ارزان می‌شود؟

در حالی که وزیر صمت وعده داده قیمت خودرو تا پایان امسال کاهش پیدا کند، اما رئیس سازمان بورس از رشد منطقی قیمت خودرو درب کارخانه خبر داده است.

خودرو تا پایان ۱۴۰۰ ارزان می‌شود؟

رویداد۲۴  در حالی که وزیر صمت وعده داده قیمت خودرو تا پایان امسال کاهش پیدا کند، اما رئیس سازمان بورس از رشد منطقی قیمت خودرو درب کارخانه خبر داده است.

در همین حال در هفته اخیر برخی رسانه‌ها مانند سایت انتخاب و خبرآنلاین از افزایش قیمت پراید و عبور آن از مرز ۱۶۰ میلیون تومان خبر دادند. تا پایان امسال ممکن است بازار خودرو چه وضعیتی داشته باشد؟

میلاد صادقی، کارشناس بازار‌ها اخیرا گفته بود: احتمالا تا پایان امسال قیمت خودرو متناسب با نوسان قیمت دلار در حد چهار تا پنج درصد ممکن است نوسان داشته باشد. اما با ریزش دلار ممکن است خودرو هم در بازار ارزان شود که البته قیمت خودرو درب کارخانه ارزان نخواهد شد.

مجتبی دیبا، دیگر کارشناس بازار‌ها نیز مانند صادقی پیش‌بینی رشد قیمت خودرو در حد نهایت پنج درصد و متناسب با رشد قیمت دلار را مطرح کرده بود.

نیما آگاهی، یکی دیگر از کارشناسان بازار‌ها درباره آینده خودرو گفت بود: قیمت خودرو داخلی همچنان گران می‌شود، اما قیمت خودور خارجی بعید است ارزان شود و علت آن هم به افزایش احتمالی نرخ دلار برمی‌گردد.

آیا با روند فعلی ممکن است وعده ارزانی وزیر صمت محقق شود؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت خودرو
نظرات شما
پیشخوان