تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۵ آبان ۱۴۰۰

شایعات درباره کاپیتان استقلال درست بود

درشرایطی که عنوان شده بود وریا غفوری دیگر برای استقلال پنالتی نمی‌زند، عده‌ای از آن به عنوان شایعه نام بردند.

شایعات درباره کاپیتان استقلال درست بود

رویداد۲۴ هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر برای استقلالی هم دو طعم متفاوت تلخ وشیرین داشت. تلخ از این بابت که آن‌ها پیروزی را در ثانیه‌های پایانی با تساوی عوض کردند و شیرین به این دلیل که با همان یک امتیاز فعلا به صدر جدول لیگ برتر رسیده اند.

استقلال در دیدار برابر فجرسپاسی ابتدا روی ضربه پنالتی به گل رسید و درست در دقیقه ۹۵ گل مساوی را خورد. نکته مهم، اما زننده پنالتی استقلال بود. برخلاف دفعات قبل، این بار فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال تصمیم گرفت پنالتی را به وریا غفوری، کاپیتان استقلال ندهد و کوین یامگا را برای زدن ضربه پنالتی انتخاب کند.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که پیش‌تر و بعد از هدر دادن دو ضربه پنالتی توسط وریا غفوری، شایعه شد که او دیگر پنالتی زن اول استقلال نخواهد بود. موضوعی که با واکنش تند هواداران کاپیتان استقلال همراه شد. با این وجود، روز گذشته این شایعه به واقعیت تبدیل شد. دیروز خود وریا غفوری هم نسبت به این مورد، بعداز بازی با فجر، واکنش نشان داد و گفت: «سرمربی درباره پنالتی‌زن تیم تصمیم می‌گیرد. فصل گذشته پنالتی‌زن استقلال بودم که ۹ پنالتی از ۱۰ ضربه ممکن را تبدیل به گل کردم. ضربات من در این فصل، اما به خاطر بدشانسی یا عدم تمرکز وارد دروازه نشد و سرمربی تشخیص داد یامگا پنالتی بزند. او عالی به توپ ضربه زد، اما متأسفانه پیروزی را در لحظه آخر از دست دادیم.»

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال ، وریا غفوری
نظرات شما
پیشخوان