تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

همه چیز درباره خرید بلیط ارزان هواپیما

در این مطلب نکاتی ساده، اما کاربردی را برای خرید بلیط ارزان هواپیما برایتان گفته‌ایم.

همه چیز درباره خرید بلیط ارزان هواپیما

رویداد۲۴ تقریبا بسیاری از ما دوست داریم هزینه‌های رفت و آمد سفر را به حداقل برسانیم و در عوض به تعداد روزهای اقامتمان اضافه کنیم، یا آن هزینه را برای خرید سوغات کنار بگذاریم. در این مطلب نکاتی ساده اما کاربردی را برای خرید بلیط ارزان هواپیما برایتان گفته‌ایم.

1- بررسی پروازها و ایرلاین‌های متفاوت

در زمان مقایسه پروازهای مختلف، تنها به بررسی قیمت بلیط در یک یا دو شرکت هواپیمایی بسنده نکنید. با این کار هم ایرلاین‌هایی که بلیط هواپیمای ارزان دارند را پیدا خواهید کرد و هم از تفاوت بین هزینه‌ها مطلع می‌شوید. قیمت بلیط هواپیما با توجه به سن مسافران، فرودگاه مبدا، میزان بار مجاز، و موارد دیگر، فرق می‌کند.

2- خرید بلیط در بهترین روز و زودتر از تاریخ سفر

در سایت اسنپ‌تریپ، با جستجوی مبدا و مقصد، یک تقویم قیمتی برایتان نمایش داده می‌شود. در این تقویم، قیمت بلیط را در روزهای هفته‌ای که سرچ کرده‌اید می‌توانید ببینید. و براساس بودجه‌ی سفر، لیست را مرتب کرده و قیمت بلیط هواپیما بندر عباس اصفهان را در ایرلاین‌های مختلف مشاهده کنید. ریسک به تعویق انداختن خرید بلیط بالاست؛ برای همین هم خرید آنلاین بلیط هواپیما را از 1 تا 2 ماه قبل از تاریخ مورد نظرتان انجام دهید.

3- بررسی بلیط‌های چارتری و لحظه آخری

در سفرهای پیش‌بینی و برنامه‌ریزی نشده، حتما بلیط‌های چارتری و لحظه آخری را بررسی و مقایسه کنید. امکان دارد بتوانید بلیطی به صرفه و با قیمت بسیار مناسب برای سفرتان بخرید. معمولا در روزهای نزدیک به پرواز، این بلیط‌ها ارزان‌تر هستند. توجه داشته باشید که قوانین کنسلی‌شان هم متفاوت است.

4- عضویت در خبرنامه‌ها

کسانی که در لیست خبرنامه سایت اسنپ‌تریپ قرار دارند، از اولین افرادی هستند که از تخفیف‌ها و کمپین‌های مختلف برای خرید بلیط ارزان هواپیما باخبر می‌شوند. و در نتیجه، خرید بلیط هواپیما بندر عباس مشهد، و یا از شهر داخلی و خارجی دیگری را، می‌توانید با بهترین قیمت و تخفیف انجام دهید.

5- خرید بلیط هواپیما از سایت‌های معتبر

بسیاری از سایت‌های خرید آنلاین بلیط هواپیما مانند اسنپ‌تریپ، تخفیف‌های ویژه‌ای برای پروازهای داخلی و خارجی دارند. با خرید آنلاین بلیط هواپیما از اسنپ‌تریپ، خیالتان بابت مبلغی که می‌پردازید راحت است. برای کمتر شدن زمان جستجوی بلیط مورد نظرتان، از فیلترهای متنوع سایت اسنپ‌تریپ برای دسته‌بندی کردن پروازها از نظر قیمت، تعداد توقف‌ها، سیستمی و چارتری بودن، و ایرلاین می‌توانید استفاده کنید. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی در اسنپ‌تریپ به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته در دسترس است تا پاسخگوی سوالات شما باشند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بلیت هواپیما
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان