تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۰۱ آذر ۱۴۰۰

وزیر راه و شهرسازی: کاهش ۱۵ درصدی قیمت بلیت هواپیما از امروز

وزیر راه، مسکن و شهرسازی از کاهش ۱۵ درصدی قیمت بلیت هواپیما از امروز خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی: کاهش ۱۵ درصدی قیمت بلیت هواپیما از امروز

رویداد۲۴ رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه اجرای رزمایش زمستانی پلیس در جاده‌ها که پیش از ظهر امروز برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران از طرح وزارت راه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل در کشور خبر داد و گفت: ۳۶۰ هزار کامیون در کشور تردد می‌کنند که درصد قابل توجهی از آن‌ها وضعیت مناسبی به لحاظ فرسودگی ندارند. ناوگان ریلی ما نیز در همین وضعیت است و در همین راستا طرح جامع نوسازی ناوگان حمل و نقل در کشور به اجرا درخواهد آمد و ما اعلام کردیم که باید طی چند سال پیش رو این نوسازی‌ها انجام شود.

 قاسمی در مورد اجرای طرح هوشمند محدودیت‌های کرونایی نیز گفت: ما اعلام کرده‌ایم که افرادی که بنا دارند تا از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند حتما واکسن کرونا را تزریق کرده باشند.

وزیر راه در پاسخ به پرسشی درباره قیمت بلیت هواپیما اظهار کرد: ما تأکید کردیم که هواپیما‌ها باید از ۶۰ درصد ظرفیت‌شان در ایام کرونا استفاده کنند. البته در مورد افزایش قیمت نیز امسال و قبل از شروع به کار دولت سیزدهم افزایش قیمت بلیت هواپیما را داشتیم که این موضوع مربوط به تورم بود.

وی اضافه کرد:، اما ما تصمیم گرفتیم که از امروز قیمت بلیت هواپیما ۱۵ درصد کاهش پیدا کند که این موضوع از امروز اجرایی شد.

قاسمی در مورد استفاده از گاردریل‌های استاندارد در حاشیه جاده‌ها نیز گفت: به روزرسانی و مناسب‌سازی گاردریل‌ها نیز در دستور کار است و ما پیگیر این موضوع هستیم.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان