تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۰۳ آذر ۱۴۰۰

پیش‌بینی مهم از آینده بازارهای مالی

بانک آمریکا با انتشار نتایج تازه‌ترین بررسی خود در مورد آینده رونق بازارهای جهانی از آغاز دوباره روند سرمایه‌گذاری موجودی نقدی صندوق‌های سرمایه‌گذاری خبر داد.

پیش‌بینی بازارهای مالی

رویداد۲۴ بانک آمریکا(Bank of America) که یک بانک سرمایه‌ گذاری چندملیتی است و دومین بانک بزرگ ایالات متحده به شمار می‌رود با انتشار نتایج تازه‌ترین بررسی خود در مورد چشم‌انداز رونق بازارهای جهانی از آغاز دوباره روند سرمایه‌گذاری موجودی نقدی صندوق‌های سرمایه‌گذاری خبر داد.

این بررسی که بر پایه نظرسنجی از مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری بین‌المللی انجام شده نشان می‌دهد که ۶۵ درصد آنها امیدوارند که رشد اقتصادی در سال آینده میلادی افزایش قابل توجهی پیدا کند. همچنین ۶۱ درصد این مدیران هم بر باورند که فشارهای تورمی موجود کوتاه مدت خواهد بود.

    بر اساس نتایج این نظرسنجی، ۳۴ درصد از مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری امیدوارند که رشد سهام شرکت‌های فعال در بازار اقتصادهای نوظهور طی سال ۲۰۲۲ از سایر دارایی‌های مالی بیشتر باشد. البته حدود ۳۰ درصد آنها نیز پیش‌بینی می‌کنند که شاخص سهام ۵۰۰ شرکت بزرگ‌تر فعال در بورس‌های آمریکا (S&P 500) دارایی پرسودتری در سال آینده میلادی باشد.

    ۱۲ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی بانک آمریکا هم برآورد می‌کنند که بیت‌کوین بهترین دارایی مالی قابل سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۲ خواهد بود. البته حدود ۱۰ درصد مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری هم امیدوارند که سود خرید نفت و طلا در سال آینده میلادی از رقبایشان پیشی بگیرد.

    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    برچسب ها: بیت کوین
    نظرات شما
    پیشخوان