تاریخ انتشار: ۱۸:۲۶ - ۰۶ آذر ۱۴۰۰

بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران شد

با حکم و دستور عزیزی خادم، حیدر بهاروند رئیس مجمع سازمان لیگ فوتبال، رئیس قانونی و رسمی این سازمان است.

رئیس سازمان لیگ

رویداد۲۴با حکم و دستور عزیزی خادم، حیدر بهاروند رئیس مجمع سازمان لیگ فوتبال، رئیس قانونی و رسمی این سازمان است. به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به بند ۲ ماده ۳۸ اساسنامه فدراسیون فوتبال که در آن قید شده است:

"اگر رییس فدراسیون غایب باشد، فوت نماید و یا به طور دائم یا موقت از انجام وظایف خود سر باز زند نایب رییس اول عهده دار وظایف وی تا زمان رفع غیبت یا مجمع بعدی خواهد بود. در صورت غیبت یا خودداری نایب رییس اول، وظایف به نواب رییس بعدی و یا سایر اعضای هیات رییسه محول می‌شود"


بیشتر بخوانید: چه کسی اطلاعات محرمانه استقلال را لو داد؟


ضمن تقدیر و تشکر اعضای هیات رییسه به پاس زحمات و خدمات شایسته مهدی تاج که در زمان ریاست ایشان افتخارات ماندگاری در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور رقم خورده است و آرزوی سلامتی و بازگشت به شرایط عادی جسمانی، مقرر شد به استناد ماده فوق الذکر و با توجه به عدم فعالیت نایب رییس اول، حیدر بهاروند نایب رییس دوم فدراسیون وظایف محوله به رییس فدراسیون را عهده دار شود.

به این منظور کلیه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال و وزیر محترم ورزش و جوانان با تاکید بر رعایت کامل مفاد اساسنامه و لزوم ادامه فعالیت‌های فدراسیون، بر حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال امید در آستانه اعزام به مسابقات انتخابی المپیک و همچنین تعیین و تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان تاکید کردند.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان