تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰

جزئیات ثبت‌نام کارت سوخت المثنی از امروز

متقاضیان صدور کارت سوخت المثنی از صبح امروز می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ در سراسر کشور، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

جزئیات ثبت‌نام کارت سوخت المثنی از امروز
رویداد۲۴ سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: با حل شدن اختلال سامانه هوشمندسوخت، سامانه ثبت‌نام کارت سوخت المثنی پس از بازطراحی، از صبح امروز آماده فعالیت خواهد بود.

به گزارش ایسنا، فاطمه کاهی با بیان اینکه پس از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت در روز چهارم آبان‌ماه سال جاری و اختلالات ایجادشده در این سامانه، امکان ثبت درخواست کارت سوخت المثنی نیز با اختلال مواجه شد، گفت: با اقداماتی که صورت گرفته، امکان ثبت‌نام متقاضیان صدور کارت سوخت المثنی امروز می‌شود و دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه متقاضیان صدور کارت سوخت المثنی از صبح امروز می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ در سراسر کشور، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند، اظهار کرد: اولویت صدور کارت سوخت المثنی برای خودرو‌های نفت‌گازسوز و خودرو‌های عمومی بنزین‌سوز است، ولی مالکان خودرو‌های شخصی بنزین‌سوز نیز می‌توانند درخواست خود را برای صدور کارت سوخت المثنی ثبت کنند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه متوسط زمان انتظار برای صدور کارت سوخت المثنی خودرو‌های شخصی به یک ماه هم رسیده بود، گفت: در زمان حاضر با توجه به اولویت صدور کارت سوخت خودرو‌های نفت‌گازسوز و خودرو‌های عمومی بنزین‌سوز، متوسط زمان انتظار مالکان خودرو‌های شخصی بنزین‌سوز برای صدور کارت سوخت المثنی، حداکثر ۴۵ روز است.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کارت سوخت
نظرات شما
پیشخوان