تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰

آخرین وضعیت حضور تماشاگران در دربی/ مجوز صادر شد؟

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی با رد خبر حضور تماشاگران در بازی استقلال و پرسپولیس گفت: همه چیز منوط به ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا و برگزاری جلسه شورای تامین استان در روزهای آتی است.

آخرین وضعیت تماشاگران در دربی

رویداد۲۴ سازمان لیگ فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای، اعلام کرده که تمام دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر به دلیل عدم صدور مجوزهای لازم از سوی ستاد مقابله با کرونا بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

این در حالی است که برخی اخبار غیر رسمی در رابطه با دیدار ۱۳ آذرماه تیم‌های پرسپولیس و استقلال حکایت از ورود ۳۰ هزار هوادار به ورزشگاه آزادی را دارد و اینکه سهم هر تیم ۱۵ هزار صندلی خواهد بود.

احمد مددی سرپرست مجموعه ورزشی آزادی اما این موضوع را تأیید نمی‌کند و می‌گوید تا به این لحظه (عصر دوشنبه) هیچ مجوزی در رابطه با تماشاگران و اجازه حضور آنها در ورزشگاه برای دیدار استقلال با پرسپولیس صادر نشده است.

مددی گفت: حضور تماشاگران در دیدار ۱۳ آذرماه تیم‌های پرسپولیس و استقلال منوط به ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش و برگزاری جلسه شورای تأمین استان در روزهای آتی است. تا به این لحظه ابلاغیه‌ای در این زمینه در اختیار ما قرار نگرفته است.

وی در خصوص صحبت‌های مطرح شده مبنی بر اینکه ۳۰ هزار هوادار می‌توانند برای دیدار دربی به ورزشگاه بروند که سهم هر تیم ۱۵ هزار صندلی خواهد بود، تصریح کرد: نه در مورد تعداد کلی تماشاگران برای این بازی تصمیمی اتخاذ شده و نه سهم هر یک از تیم‌ها چراکه هنوز مجوز میزبانی از تماشاگران را برای این بازی اعلام و ابلاغ نکرده اند.


بیشتر بخوانید: داور دربی ۹۷ مشخص شد


سرپرست مجموعه ورزشی آزادی با تاکید بر اینکه مجوز حضور تماشاگران در دیدار دربی باید توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا صادر شود، خاطرنشان کرد: این موضوع از طرف این ستاد به وزارت ورزش و مراجع ذیربط ابلاغ می‌شود، وزارت ورزش هم موضوع را به فدراسیون فوتبال و سایر دست اندرکاران برگزاری دیدار دربی مانند ورزشگاه آزادی اعلام می‌کند.

«در صورت صادر شدن مجوز لازم برای حضور تماشاگران در دیدار شنبه آینده، شرایط برای چه تعداد تماشاگر مهیا خواهد شد و آیا سهم دو تیم یکسان خواهد بود؟» مددی در پاسخ به این سوال گفت: همانطور که عرض کردم، در مورد تعداد تماشاگران تصمیم گیری نشده است. بعد از کسب مجوز لازم در نشست شورای تأمین که احتمالاً چهارشنبه پیرامون دربی برگزار می‌شود در این زمینه تصمیم گیری خواهد شد.

وی همچنین در خصوص اینکه در صورت صدور مجوزهای لازم، بلیت فروشی دربی از چه زمانی آغاز می‌شود؟ تصریح کرد: زمان بلیت فروشی به زمان ابلاغ مجوز بستگی دارد. در کل مجری بلیت فروشی الکترونیکی این آمادگی را دارد که هر زمان ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا صادر شد، سایت را جهت فروش بلیت باز کند.

«در صورت آزاد شدن حضور تماشاگران برای دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال، درهای مجموعه ورزشی از چه ساعتی باز خواهد شد؟» سرپرست مجموعه ورزشی آزادی در پاسخ به این پرسش گفت: اگر قرار بر حضور تماشاگران در ورزشگاه باشد، این آمادگی را داریم که از ساعت ۱۱ صبح درهای مجموعه را به روی آنها باز کنیم تا شاهد ازدحام نباشیم.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان