تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰

فرهاد مجیدی: ۲ پنالتی ما را نگرفتند، ولی تاثیری در نتیجه ندارد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:داور ۲ پنالتی را نگرفت، ولی این کار داور تاثیری در نتیجه بازی ندارد!

اعتراض فرهاد مجیدی به داوری دیدار استقلالرویداد۲۴ فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار نفت آبادان و استقلال اظهار داشت: بازی خوبی در کل برگزار شد و به ما اندازه 6 بازی قبل ایجاد موقعیت کردیم ولی از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم. نفت با یک ضربه ایستگاهی یک امتیاز از ما گرفت. البته داور 2 پنالتی را نگرفت ولی این کارِ داور تاثیری در نتیجه بازی ندارد!

وی افزود: انتخاب او با توجه به اتفاقات 2 سال پیش را نمی‌دانیم ولی هیچ اشکالی ندارد.می شد یک بازی دیگر را به آقای اکبریان بدهند ولی این 2 پنالتی هیچ تاثیری در نتیجه بازی ندارد.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از بازیکنان خارجی تیمش راضی است یا خیر گفت: من از همه بازیکنانم راضی هستم و فقط در زدن ضربات آخر دقت نکردیم. همانطور که گفتم به اندازه 6 بازی گذشته مان فرصت ایجاد کردیم.


بیشتر بخوانید: کنایه تند یک پرسپولیسی به وزیر ورزش!


مجیدی در خصوص اینکه چه شناختی از نفت آبادان داشت گفت: من بازی این تیم با پرسپولیس و دیدار این تیم با گل گهر را دیده بودم. این تیم جوانان خوبی دارد و در ادامه برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

خبرنگاری سوال کرد که شما از چه فرمولی استفاده کردید که از بازیکنان خارجی تیمتان استفاده کردید گفت: در مورد بازی اگر سوالی دارید من در خدمت هستم. این موضوعات در حیطه وظایف من نیست.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان